Ik zie niet echt in hoe dat helpt. Dat artikel gaat overigens puur over WOL, niet WoWLAN. De 2 zijn behoorlijk verschillend. Eerst en vooral moet bij WoWLAN de wireless interface verbonden blijven met een Access Point, want anders zal hij nooit een Magic Packet kunnen krijgen. Bij LAN moet daar niets speciaal voor gebeuren aangezien de verbinding er altijd is door je netwerkkabel. Daarnaast is de LAN interface geïntegreerd in het moederbord, terwijl het een afzonderlijke wireless PCIe kaart is, wellicht zit daar ook een significant verschil, en ik vermoed dat het daar ergens verkeerd loopt.
Ik zie ook niet in hoe je WOL laat 'forwarden'... forwarden hoe, en door wie ? Het is een specifiek pakketje, typisch via UDP, waarin een bepaalde sequence van bytes zit die door de ontvanger als trigger werkt. Als je dat pakketje broadcast over je gehele subnet, krijgt de target host, sowieso dat pakketje.
Ik ga er nu ook niet meer verder naar zoeken, want met die RT-N66U als Client Bridge werkt het perfect. Op de PC heb ik letterlijk 1 checkbox moeten wijzigen (je geeft ergens aan dat een Magic Packet de PC uit sleep kan halen) en 1 setting enablen in de BIOS. Maar vooral: de WOL werkt ook gewoon wanneer de PC uitstaat (S5 power state) terwijl dat volgens mij nooit gaat werken met WoWLAN.