Positief: Tax-on-web werkte zonder problemen, ik heb al andere verhalen gehoord andere jaren de laatste week bij de deadline

Op mijn FB profiel gegooid, en in onze auto groep met nen man of 200+ waar ik admin van ben, en in de 432 Hz musicians group.decat schreef:Toen de 2de track begon wat beginnen skippen, dat was niet echt mijn ding. Ga ter later eens volledig beluisteren.
Ma damn, 62 listens op 1 dag en een profiel met 1 volger. Dat lijkt me dan toch via een boost?
Mijnen beste maat, ook nen zelfstandige, heeft net vandaag nen Specialized ultra light e-bike gekocht (3K euro) met banden die ook op gravel baantjes werken, dus weldra kunnen we eens samen fietsenboonpwnz schreef:Zalig ub ik moet zeggen zou ook meer weer moeten fietsen
Follow up... mailtje van amazon:FlashBlue schreef:
-Wisselkoersen en Amazon tov belgische rip-winkels.
Pixel 4a prijs in preorder bij Alternate: €389 zonder levertijd!![]()
Pixel 4a inc customs en 2 day shipping bij amazon: $449.14 / €388,19
Qua service en correctheid naar klant toe, kan dat weer eens tellen van Amazon.We're writing to let you know we processed your refund of EUR4.62 for your Order 112-1592866-ABCDEFGH.
Reason for refund: Export fee reduced
Here's the breakdown of your refund for this item:
Import Fee Deposit Refund: EUR4.62
jama jama, het belangrijkste zeg je niet.FlashBlue schreef:Het gemak van een deftige voip desk phone tov fritz/ata geklooi.