Positief: Tax-on-web werkte zonder problemen, ik heb al andere verhalen gehoord andere jaren de laatste week bij de deadline
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Op mijn FB profiel gegooid, en in onze auto groep met nen man of 200+ waar ik admin van ben, en in de 432 Hz musicians group.decat schreef:Toen de 2de track begon wat beginnen skippen, dat was niet echt mijn ding. Ga ter later eens volledig beluisteren.
Ma damn, 62 listens op 1 dag en een profiel met 1 volger. Dat lijkt me dan toch via een boost?
Mijnen beste maat, ook nen zelfstandige, heeft net vandaag nen Specialized ultra light e-bike gekocht (3K euro) met banden die ook op gravel baantjes werken, dus weldra kunnen we eens samen fietsenboonpwnz schreef:Zalig ub ik moet zeggen zou ook meer weer moeten fietsen
Follow up... mailtje van amazon:FlashBlue schreef:
-Wisselkoersen en Amazon tov belgische rip-winkels.
Pixel 4a prijs in preorder bij Alternate: €389 zonder levertijd!![]()
Pixel 4a inc customs en 2 day shipping bij amazon: $449.14 / €388,19
Qua service en correctheid naar klant toe, kan dat weer eens tellen van Amazon.We're writing to let you know we processed your refund of EUR4.62 for your Order 112-1592866-ABCDEFGH.
Reason for refund: Export fee reduced
Here's the breakdown of your refund for this item:
Import Fee Deposit Refund: EUR4.62
jama jama, het belangrijkste zeg je niet.FlashBlue schreef:Het gemak van een deftige voip desk phone tov fritz/ata geklooi.