Office 365 permanent deleten faalt

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

In Office 365 mail (dus via de browser) heb ik een folder met mails van een jaar (enorm veel dus). Wanneer ik deze delete met gewoon de DEL toets dan gaan deze naar m'n prullemand, echter wanneer ik SHIFT-DEL gebruik dan komen de mails gewoon onmiddelijk terug ? (ze worden maw. niet gedelete)

Indien ik ze massaal tracht te deleten via Settings, General, Storage, Empty (6 months and older)... wordt er evenmin iets gedelete ?

Iemand een idee ?
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Kan je niet gewoon rechtermuisknop "empty folder" doen en dan verwijderen uit de recycle bin ?

Werk je 'online of offline' ? ervaring leert me dat je bulkopdrachten best via de webmail client of powershell doet. Ook opletten, meer dan 3600 items (+/-) selecteren en deleten werkt ook niet :)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
DarkV
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:Kan je niet gewoon rechtermuisknop "empty folder" doen en dan verwijderen uit de recycle bin ?
Nee, er moet 6 maanden blijven staan.
Sasuke schreef:Werk je 'online of offline' ? ervaring leert me dat je bulkopdrachten best via de webmail client of powershell doet. Ook opletten, meer dan 3600 items (+/-) selecteren en deleten werkt ook niet :)
Dit is via de webclient... dat maakt het zo bizar. Ik selecteer een 500 mails per keer wat normaal geen probleem is.

Edit: Bizar... zonet lukte het plots wel ?
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ik vermoed inderdaad eerder een tijdelijke/transient failure dan ... of je browser die lastig deed :-)

PS: Retention Policies kunnen hier ook bij helpen ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
DarkV
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:Ik vermoed inderdaad eerder een tijdelijke/transient failure dan ... of je browser die lastig deed :-)
Ik was al twee dagen aan het proberen... misschien werd het veroorzaakt door aan aantal PC's die nog volop aan het synchroniseren waren.
Sasuke schreef:PS: Retention Policies kunnen hier ook bij helpen ?
Die heb ik er ook op gezet maar je hebt niet meteen controle wanneer deze actief worden.

Enkek de retention policy op de Sent Items was een beetje onduidelijk... heb deze nu bij de tags aangemaakt, opgenomen in de Default MRM... geen idee of er in de mailbox zelf nog iets moet gebeuren hiervoor (op de Sent Items folder kan ik enkel "paren folder" kiezen).
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”