In Office 365 mail (dus via de browser) heb ik een folder met mails van een jaar (enorm veel dus). Wanneer ik deze delete met gewoon de DEL toets dan gaan deze naar m'n prullemand, echter wanneer ik SHIFT-DEL gebruik dan komen de mails gewoon onmiddelijk terug ? (ze worden maw. niet gedelete)
Indien ik ze massaal tracht te deleten via Settings, General, Storage, Empty (6 months and older)... wordt er evenmin iets gedelete ?
Iemand een idee ?
Office 365 permanent deleten faalt
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Kan je niet gewoon rechtermuisknop "empty folder" doen en dan verwijderen uit de recycle bin ?
Werk je 'online of offline' ? ervaring leert me dat je bulkopdrachten best via de webmail client of powershell doet. Ook opletten, meer dan 3600 items (+/-) selecteren en deleten werkt ook niet
Werk je 'online of offline' ? ervaring leert me dat je bulkopdrachten best via de webmail client of powershell doet. Ook opletten, meer dan 3600 items (+/-) selecteren en deleten werkt ook niet
-
- Elite Poster
- Berichten: 2798
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Nee, er moet 6 maanden blijven staan.Sasuke schreef:Kan je niet gewoon rechtermuisknop "empty folder" doen en dan verwijderen uit de recycle bin ?
Dit is via de webclient... dat maakt het zo bizar. Ik selecteer een 500 mails per keer wat normaal geen probleem is.Sasuke schreef:Werk je 'online of offline' ? ervaring leert me dat je bulkopdrachten best via de webmail client of powershell doet. Ook opletten, meer dan 3600 items (+/-) selecteren en deleten werkt ook niet
Edit: Bizar... zonet lukte het plots wel ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2798
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Ik was al twee dagen aan het proberen... misschien werd het veroorzaakt door aan aantal PC's die nog volop aan het synchroniseren waren.Sasuke schreef:Ik vermoed inderdaad eerder een tijdelijke/transient failure dan ... of je browser die lastig deed
Die heb ik er ook op gezet maar je hebt niet meteen controle wanneer deze actief worden.Sasuke schreef:PS: Retention Policies kunnen hier ook bij helpen ?
Enkek de retention policy op de Sent Items was een beetje onduidelijk... heb deze nu bij de tags aangemaakt, opgenomen in de Default MRM... geen idee of er in de mailbox zelf nog iets moet gebeuren hiervoor (op de Sent Items folder kan ik enkel "paren folder" kiezen).