VoipTiger instelling [afgesplitst van het DELLMONT CLI topic]
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik heb hetzelfde probleem: ik kan niet meer uitbellen vanop een Dellmont. Dus een VoipTiger account die ik nog had in mijn Gigaset geconfigureerd.
Voiptiger is ongeveer dubbel zo duur als VOIP Discount UK.
Klaarblijkelijk werkt alles:
Maar ik kan geen gesprek tot stand brengen, zelfs niet laten overgaan. En ik heb nog genoeg geld nog op de account.
Iemand tips?
Doe ik iets verkeerd? Settings fout gezet?
VoipTiger settings: https://support.voiptiger.com/index.php ... artlang=en
Voiptiger is ongeveer dubbel zo duur als VOIP Discount UK.
Klaarblijkelijk werkt alles:
Maar ik kan geen gesprek tot stand brengen, zelfs niet laten overgaan. En ik heb nog genoeg geld nog op de account.
Iemand tips?
Doe ik iets verkeerd? Settings fout gezet?
VoipTiger settings: https://support.voiptiger.com/index.php ... artlang=en
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Mijn ouders hebben ook het probleem, desondanks de SIP correct registreert, er genoeg belwaarde voor handen is er geen gesprekken kunnen gemaakt worden, zonder enige duidelijke reden in logs.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Doe ik iets verkeerd? Settings fout gezet?
VoipTiger settings: https://support.voiptiger.com/index.php ... artlang=en
moet ik hieruit concluderen dat het geen ZIN over te schakelen naar VOIPTIGER ?
Heb ook nog FVD credit
yves
VoipTiger settings: https://support.voiptiger.com/index.php ... artlang=en
moet ik hieruit concluderen dat het geen ZIN over te schakelen naar VOIPTIGER ?
Heb ook nog FVD credit
yves
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Concreet is dus de vraag of het zinvol is naar VoipTiger over te stappen of heeft die DEZELFDE probs als FVD ?satsurfer schreef:ik vraag me af wat Voiptiger settings met Dellmont gesprekken te maken heeft?
(niet meer met vastelijn naar buiten kunnen bellen)
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
zie hierboven mijn screenschotsyvesvn schreef:Doe ik iets verkeerd? Settings fout gezet?
VoipTiger settings: https://support.voiptiger.com/index.php ... artlang=en
moet ik hieruit concluderen dat het geen ZIN over te schakelen naar VOIPTIGER ?
Heb ook nog FVD credit
yves
bij mij werkt het
Ik kan terug uitbellen met mijn Gigaset handsets met een vaste lijn nummer.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Oke bedankt ................
Nu nog iemand vinden die me behulpzaam kan zijn wat ik (allemaal ?) moet aanpassen in mijn recentelijk aangekochte Fritzbox 7590
en bij VoipTiger (lijkt me veel meer dan bij FVD
yves
Nu nog iemand vinden die me behulpzaam kan zijn wat ik (allemaal ?) moet aanpassen in mijn recentelijk aangekochte Fritzbox 7590
en bij VoipTiger (lijkt me veel meer dan bij FVD
yves
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 11 jan 2007, 22:10
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb sinds één week ook opnieuw VOIPTIGER geactiveerd.
Het is een "belgische" provider dus je kan uitbellen met een belgisch vast nummer, als caller-id.
Facturatie gebeurt pers seconde (dus niet per minuut).
Mobile BE nummers aan ongeveer 2ct/min. Vaste nummers idem.
De webshop op de webpagina is iets verouderd, maar OK.
Werkt perfect. En is dus voor mij het geschikte alternatief voor DELLMONT.
Het is een "belgische" provider dus je kan uitbellen met een belgisch vast nummer, als caller-id.
Facturatie gebeurt pers seconde (dus niet per minuut).
Mobile BE nummers aan ongeveer 2ct/min. Vaste nummers idem.
De webshop op de webpagina is iets verouderd, maar OK.
Werkt perfect. En is dus voor mij het geschikte alternatief voor DELLMONT.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik tracht de instellingen van Voiptiger in te vullen voor mijn eventuele overgang van FVD.
Overzicht van VoipTiger valt tegen en een beetje onoverzichtelijk.
Het lukt me niet om verbinding te krijgen.............via mijn Fritzbox 7590
Heb vlg aanpassingen gedaan tov FVD
Eigen telf nummer : 03385........
Aansluitings instellingen : Landcode : 00 32
Netnummer 0 3
Vervangende verbinding : V
Uitgaande telefoonnummer : :03..............
Oproepbehandeling
Kiesregels : niets
Aanbiedervoorkeuren :
Globaal Providernetnummer : :03385...........
Telefoonnummer bewerken
V Internettelefoonnummer gebruiken
aanmelding Fritzbox weergavenaam
03385....... 03385....... van.......
krijg steeds melding
(+323385.........) niet geregistreerd ????
Iemand een idee waarom bij Voiptiger mijn 7590 niet wil werken ? (bij FVD had ik direct verbinding)
Overzicht van VoipTiger valt tegen en een beetje onoverzichtelijk.
Het lukt me niet om verbinding te krijgen.............via mijn Fritzbox 7590
Heb vlg aanpassingen gedaan tov FVD
Eigen telf nummer : 03385........
Aansluitings instellingen : Landcode : 00 32
Netnummer 0 3
Vervangende verbinding : V
Uitgaande telefoonnummer : :03..............
Oproepbehandeling
Kiesregels : niets
Aanbiedervoorkeuren :
Globaal Providernetnummer : :03385...........
Telefoonnummer bewerken
V Internettelefoonnummer gebruiken
aanmelding Fritzbox weergavenaam
03385....... 03385....... van.......
krijg steeds melding
(+323385.........) niet geregistreerd ????
Iemand een idee waarom bij Voiptiger mijn 7590 niet wil werken ? (bij FVD had ik direct verbinding)
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
VoipTiger:
Telefoonnummer gebruiken voor aanmelding: niet aanvinken.
Om te kiezen welke caller-id meegestuurd wordt, moet jij bij VoipTiger voor iedere caller-id een aparte SIP account maken.
Hier moet je dan in de Fritz!Box kiezen welke SIP account gebruikt wordt.
zie uitleg van MarkDM: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 40#p827889
Dellmont (FVD, enz)
Telefoonnummer gebruiken voor aanmelding: wel aanvinken.
Om te kiezen welke caller-id meegestuurd wordt, moet jij bij Dellmont één account aanmaken met verschillende nummers.
Hier kan je in de Fritz!Box dan kiezen welk caller-id gebruikt wordt.
Telefoonnummer gebruiken voor aanmelding: niet aanvinken.
Om te kiezen welke caller-id meegestuurd wordt, moet jij bij VoipTiger voor iedere caller-id een aparte SIP account maken.
Hier moet je dan in de Fritz!Box kiezen welke SIP account gebruikt wordt.
zie uitleg van MarkDM: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 40#p827889
Dellmont (FVD, enz)
Telefoonnummer gebruiken voor aanmelding: wel aanvinken.
Om te kiezen welke caller-id meegestuurd wordt, moet jij bij Dellmont één account aanmaken met verschillende nummers.
Hier kan je in de Fritz!Box dan kiezen welk caller-id gebruikt wordt.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Op je screenshot van voiptiger staat toch in het rood wat je moet doen om te kunnen bellen... of mis ik iets (ik heb ook niet de hele thread gelezen)
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Joe de Mannen schreef:Op je screenshot van voiptiger staat toch in het rood wat je moet doen om te kunnen bellen... of mis ik iets (ik heb ook niet de hele thread gelezen)
J.
Dit is toch al oke anders kun je geen 'te goed' krijgen.
Daar zal het mi niet aan liggen
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Volgens mij moet er in dat vakje onder die rode tekst een nummer geselecteerd worden om te kunnen uitbellen met die sip lijn.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
is inmiddels gedaan nml +323385................. maar geen 'groen licht' op de 7590
Wat ik me afvraag (ken de 7590 nog niet goed) moet er misschien een 'poort' worden vrijgegeven (sip poort 5060)
of gebeurd dit automatisch door Fritz ?
PS : het is eindelijk gelukt................oorzaak je MOET Je ACCOUNT NUMMER ingeven en NIET je Naam !!!!!! oef
Wat ik me afvraag (ken de 7590 nog niet goed) moet er misschien een 'poort' worden vrijgegeven (sip poort 5060)
of gebeurd dit automatisch door Fritz ?
PS : het is eindelijk gelukt................oorzaak je MOET Je ACCOUNT NUMMER ingeven en NIET je Naam !!!!!! oef
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
ik gebruik voor uitgaande lijnen callinig credit (delmonte) dit voornamelijk voor gsm nummers en dat werkt sinds enkele weken niet meer als work around vorm ik het nummer met 00324xxxxx en dan lijkt het wel te werken voor inkomnde lijnen ovh daar weepee nu te duur geworden is met hun 0.05€ per dag
iemand al gevonden waarom het niet meer werkt en hoe we dit automatisch kunnen laten werken
iemand al gevonden waarom het niet meer werkt en hoe we dit automatisch kunnen laten werken
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
@gracegrace schreef:Ik gebruik voor uitgaande lijnen callinig credit (delmonte), dit voornamelijk voor gsm nummers, en dat werkt sinds enkele weken niet meer.
Als work around vorm ik het nummer met 00324xxxxx en dan lijkt het wel te werken.
Voor inkomende lijnen ovh, daar weepee nu te duur geworden is met hun 0.05€ per dag.
Kan je eens proberen om wat leestekens te gebruiken tussen de verschillende zinnen (zie hierboven), anders wordt jouw tekst toch wel een beetje onleesbaar .
Deze topic gaat over VoipTiger. Ik zie niet dat jouw post hiermee te maken heeft?grace schreef:Iemand al gevonden waarom het niet meer werkt en hoe we dit automatisch kunnen laten werken
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
is op de verkeerde plaats terug gekomen mijn exusses moest hier zijn "Re: DELLMONT: gesprekken naar Belgische GSM's (met Belg. vast nummer als caller-id) geblokkeerd"
hoe verwijder of verplaats ik deze ?
ik heb ondertussen al de oplossing gevonden
hoe verwijder of verplaats ik deze ?
ik heb ondertussen al de oplossing gevonden
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
iemand die mij kan aangeven hoe ik bij VOIPTiger kan zien hoeveel beltegoed dat ik nog heb.
Hun hele webpagina afgezocht en ook in 'zoeken' NIETS gevonden ?
Hun hele webpagina afgezocht en ook in 'zoeken' NIETS gevonden ?
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 apr 2010, 11:47
- Bedankt: 7 keer
Aanmeldenyvesvn schreef:iemand die mij kan aangeven hoe ik bij VOIPTiger kan zien hoeveel beltegoed dat ik nog heb.
Hun hele webpagina afgezocht en ook in 'zoeken' NIETS gevonden ?
My Account > Telephony Settings
Daar krijg je overzicht.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
merciekes voor snelle reactie en oplossing.
yves
yves
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Sinds gisteren krijgen wij een "tuut-tuut-tuut" te horen wanneer we trachten te bellen via VoipTiger. Iemand ook dit probleem? Voorheen werkte dit nog perfect om naar Belgische gsm-nummers te bellen (wat via CallingCredit niet meer lukt).
Alles verloopt via Fritzbox 7530, dialing-rules om gsm-nummers via VOIPTiger te laten lopen. Getest en via EDPNet-Telephony werkt het wel.
Alles verloopt via Fritzbox 7530, dialing-rules om gsm-nummers via VOIPTiger te laten lopen. Getest en via EDPNet-Telephony werkt het wel.
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
Geen problemen hier met Fritzbox 7590punctuele schreef:Sinds gisteren krijgen wij een "tuut-tuut-tuut" te horen wanneer we trachten te bellen via VoipTiger. Iemand ook dit probleem?
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 20 okt 2010, 14:21
- Locatie: Schilde
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 2 keer
het beste zal toch zijn dat JIJ je instellingen aangeeft.
Er zijn hier Fritzbox specialisten die DIRECT je fout(?) gaan zien. Ik ben geen specialist op dat vlak
Er zijn hier Fritzbox specialisten die DIRECT je fout(?) gaan zien. Ik ben geen specialist op dat vlak
Fritzbox 7590 en traag Internet Proximus 20/4
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
Telenet: TV Samsung 8500
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Motorola G9-Proximus
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Wat zegt de logfile (System > Gebeurtenissen > Telefonie) ?punctuele schreef:Sinds gisteren krijgen wij een "tuut-tuut-tuut" te horen wanneer we trachten te bellen via VoipTiger..
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Voor vandaag staan al veel meldingen (da's van al mijn probeersels), maar ik zie nu wel dat er al een tijdje op mijn edpnet-telefoonnummer de melding "Deregistration of internet telephone number edpnetnummer failed. Remote site reports reason for error 400".philippe_d schreef:Wat zegt de logfile (System > Gebeurtenissen > Telefonie) ?
Voor het voiptiger nummer zie ik enkele berichten staan: "Registration of internet telephone number voiptiger accountnummer failed. Remote site reports reason for error 401".
Ik heb ook een ticket lopende bij VOIPTiger, maar ben blij met alle hulp om het op te lossen
Update: de helpdesk van VOIPTiger heeft alles opgelost
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Hoe ? we leren namelijk ook graag bij
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
niets gewijzigd in settings...maar kan niet meer uitbellen....krijg asap bezettoon. (ondanks registered en voldoende krediet).
Wel al krediet van paar jaar terug.
geblokkeerd?
Wel al krediet van paar jaar terug.
geblokkeerd?
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Heb daar ook al onverklaarbare eigenaardigheden gehad.
Support een mailtje sturen en snel verholpen.
Support een mailtje sturen en snel verholpen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –