heist_175 schreef:Ik vind het aanbod niet zo verwarrend
Verwarrend was misschien het verkeerde woord.
Wat ik eerder bedoelde is dat je een hoop opties hebt met prijzen die precies all over the place zijn. Bvb je kan ook proefabonnement voor €1, maar dan betaal je de 2de maand ineens de volle pot.
CCatalyst schreef:Het belang van de promoperiode zit hem erin dat, eenmaal de gekozen promoperiode verstreken is, je dan terugvalt op de volle abonnementsprijs voor de formule die je gekozen hebt. Bovendien ga je dan ook niet in aanmerking komen om een nieuwe promo af te sluiten, omdat je recent al een promo gehad hebt (uiteraard kan hiermee gefoefeld worden, maar soit). Door een langere promo af te sluiten, kan je dus meer maanden genieten van de promoprijs alvorens je terugvalt op de volle abonnementsprijs.
Dat is inderdaad de catch, heb ik gemerkt. In kleine letters staat dat die promo enkel geldt als er ten minste 7 maand geen abonnement geweest is op jouw adres.
Maar bon, mijn vraag was eigenlijk dan vooral ivm die 6 vs 12 vs 18 maand. Als het altijd opzegbaar is, zie ik niet goed in waarom iemand dan überhaupt 6 of 12 zou kiezen.
CCatalyst schreef:De Tijd is de enige kwaliteitskrant. DS is geen kwaliteitsjournalistiek.
De Tijd is natuurlijk zeer goed als je vooral in politiek en economisch nieuws geïnteresseerd bent. Maar ik dacht eigenlijk dat dat vooral de focus was van De Tijd en je qua cultuur, tech, enz daar veel minder aan je trekken kwam. Nu ik eens kijk, hebben ze blijkbaar ook wel dergelijke rubrieken al weet ik niet hoeveel nieuws/info/columns/reviews daar te vinden is in vgl met bvb een meer algemene krant als DS.
Ik zie mijn vrouw, die al een degout heeft van alles wat financiele markten aanbelangt, ook niet zo snel De TIjd te lezen eigenlijk
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
GoPress moet ik duidelijk ook eens bekijken. Merci, mannen!