Yelo tv kodi

Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Ik kwam deze kodi addon tegen, mijn credentials ingevuld maar werkt hier niet. Er is een log waar de fout in staat maar weet niet waar ik dat moet gaan zoeken. Kodi draait op nvidia shield.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

Heb de add-on ook op mijn Shield geplaatsts, en credetials idd ingegeven, en werkt.
Moet dus iets lokaal zijn bij jou. Zo weet je op zijn minst dat het 'zou moeten werken'.
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Even een noob-vraag: wordt Kodi niet vaak als alternatief aangewend door cordcutters? Als je de kabel van Telenet opzegt, dan heb je toch geen toegang meer tot Yelo. Wat is dan het nut van die add-on?

Indien je toch de kabel van Telenet behoudt, dan kun je de Yelo-app toch buiten Kodi op Android installeren? Wat is de toegevoegde waarde van Yelo binnen Kodi te hebben?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Er is geen Yelo app op android TV, wat niet hetzelfde is als android.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Flippi schreef:Even een noob-vraag: wordt Kodi niet vaak als alternatief aangewend door cordcutters? Als je de kabel van Telenet opzegt, dan heb je toch geen toegang meer tot Yelo. Wat is dan het nut van die add-on?

Indien je toch de kabel van Telenet behoudt, dan kun je de Yelo-app toch buiten Kodi op Android installeren? Wat is de toegevoegde waarde van Yelo binnen Kodi te hebben?
Dat je geen batterijverbruik hebt van je smartphone en meteen alles op tv hebt.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

AfAX schreef:Heb de add-on ook op mijn Shield geplaatsts, en credetials idd ingegeven, en werkt.
Moet dus iets lokaal zijn bij jou. Zo weet je op zijn minst dat het 'zou moeten werken'.
's Anderendaags werkte het ineens wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Iemand die weet of je yelo met vpn kan gebruiken en streamen naar je nvidia shield, want dat lukt niet.

Update: is gelukt.
RPhil
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 nov 2018, 19:51

Is 720p de max kwaliteit van de live streams of kan je dat ergens aanpassen naar 1080p zoals in de app/website?
Plaats reactie

Terug naar “Development”