Ik kwam deze kodi addon tegen, mijn credentials ingevuld maar werkt hier niet. Er is een log waar de fout in staat maar weet niet waar ik dat moet gaan zoeken. Kodi draait op nvidia shield.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Yelo tv kodi
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 64 keer
Even een noob-vraag: wordt Kodi niet vaak als alternatief aangewend door cordcutters? Als je de kabel van Telenet opzegt, dan heb je toch geen toegang meer tot Yelo. Wat is dan het nut van die add-on?
Indien je toch de kabel van Telenet behoudt, dan kun je de Yelo-app toch buiten Kodi op Android installeren? Wat is de toegevoegde waarde van Yelo binnen Kodi te hebben?
Indien je toch de kabel van Telenet behoudt, dan kun je de Yelo-app toch buiten Kodi op Android installeren? Wat is de toegevoegde waarde van Yelo binnen Kodi te hebben?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Dat je geen batterijverbruik hebt van je smartphone en meteen alles op tv hebt.Flippi schreef:Even een noob-vraag: wordt Kodi niet vaak als alternatief aangewend door cordcutters? Als je de kabel van Telenet opzegt, dan heb je toch geen toegang meer tot Yelo. Wat is dan het nut van die add-on?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
's Anderendaags werkte het ineens welAfAX schreef:Heb de add-on ook op mijn Shield geplaatsts, en credetials idd ingegeven, en werkt.
Moet dus iets lokaal zijn bij jou. Zo weet je op zijn minst dat het 'zou moeten werken'.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk