aandrijfriem dvd speler.

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
glda19
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

Hi
We weet waar ik zeer kleine aandrijfriempjes kan vinden.
Heb nog een ouder hd recorder/dvd speler van de aldi.
Heb deze al van lang voor dat telenet proximus orange met digicorders begon.
Door dat die al ettelijke jaren oud is was het aandrijfriempje om de dvd lade open en toe te doen versleten.
Dus ik heb dit vervangen door een elastiekje. En ging weer open en toe. Maar door de tijd versterven die.
En we gebruiken die nog zelden.
Waar zou ik kleine aandrijfriempjes kunnen kopen.
Want bent het een beetje beu telkens we die nog eens willen gebruiken is het steeds van dat. Lade dvd niet meer open of toe.
Dan is het een heel werk om die uit de kast te halen en open te doen om het elastiekje te ver vangen.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Ik ben ook sterk voor het herstellen van apparaten in plaats van deze "weg" te gooien, maar een aandrijfriem voor DVD-speler lade zal wel niet te vinden zijn vrees ik.
Ik zou zeggen wandel een DHZ-winkel binnen, en zoek achter dunne dichtingsringetjes met ongeveer de juiste maat.

Had laatst een nieuwe rubberen dichting nodig voor een sasbak en kon die ook niet vinden, heb er dan maar zelf een te grote dichting op maat gesneden.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Als je er nog een hele hebt kan je meten en zoeken. Volgens mij moet het te vinden zijn.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Je moet gewoon de maat weten en dan bestel je die op ebay.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”