Hi
We weet waar ik zeer kleine aandrijfriempjes kan vinden.
Heb nog een ouder hd recorder/dvd speler van de aldi.
Heb deze al van lang voor dat telenet proximus orange met digicorders begon.
Door dat die al ettelijke jaren oud is was het aandrijfriempje om de dvd lade open en toe te doen versleten.
Dus ik heb dit vervangen door een elastiekje. En ging weer open en toe. Maar door de tijd versterven die.
En we gebruiken die nog zelden.
Waar zou ik kleine aandrijfriempjes kunnen kopen.
Want bent het een beetje beu telkens we die nog eens willen gebruiken is het steeds van dat. Lade dvd niet meer open of toe.
Dan is het een heel werk om die uit de kast te halen en open te doen om het elastiekje te ver vangen.
aandrijfriem dvd speler.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik ben ook sterk voor het herstellen van apparaten in plaats van deze "weg" te gooien, maar een aandrijfriem voor DVD-speler lade zal wel niet te vinden zijn vrees ik.
Ik zou zeggen wandel een DHZ-winkel binnen, en zoek achter dunne dichtingsringetjes met ongeveer de juiste maat.
Had laatst een nieuwe rubberen dichting nodig voor een sasbak en kon die ook niet vinden, heb er dan maar zelf een te grote dichting op maat gesneden.
Ik zou zeggen wandel een DHZ-winkel binnen, en zoek achter dunne dichtingsringetjes met ongeveer de juiste maat.
Had laatst een nieuwe rubberen dichting nodig voor een sasbak en kon die ook niet vinden, heb er dan maar zelf een te grote dichting op maat gesneden.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Als je er nog een hele hebt kan je meten en zoeken. Volgens mij moet het te vinden zijn.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...