Netflix werkt zo right-out-of-the-box
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik heb dit ook. Enkel met Tadaam. Niet op alle zenders. Smart Tv 3 maand oud.bertv96 schreef:Zijn er nog mensen die de laatste tijd last hebben van kleurverspringingen in het beeld van de TV ? Dit is ook enkel wanneer Tadaam draait.
Ik heb deze gekocht en verbruikt voor mijn Easy INternet@home van Orange.bertv96 schreef: Ik had hier onlangs op dit forum iemand gezien die een externe antenne gebruikte. Waar koop ik deze ? Gaat dit het probleem van mijn vriend oplossen ?
Bert
Ik heb nog eens een hele avond live tv met de Tadaam app bekeken, was een tijdje geleden. Enkel op vt4 bij een uitzending van Friends veranderde soms de kleur lichtjes. Andere zenders werkten goed. Ik vind ook de nieuwe verbeterde zapfunctie heel goed werken. Ok popt nu een menu op bij de pijl naar beneden.Alles lijkt vlotter en soepelder te lopen. Al bij al een goede ervaring. Ik heb geen spijt dat de kabel geknipt is.Md¹1 schreef:We zullen maar concluderen dat streaming, zoals te verwachten was, nog niet op punt staat in ons landje. Zolang ik Netflix en Youtube, en andere dingen kan bekijken met onbeperkte data ben ik al tevreden met Tadaam. Zeker met de Black Friday deal is het voor mij een goede zaak.
Wat een gigantisch verschil qua ping. Blijft de ping zo laag met antenne?WalterB1 schreef:Meestal is de ping erg hoog, is upload bescheiden (12Mbps) en down redelijk (30Mbps).
Gisteren via de Yelo TV app live gekeken, waarbij er gecast werd naar een Philips Android TV. Om de paar seconden groene tinten/flikkeringen bij de zender Vier. Dit gebeurde ook bij de zender Fox. Bij andere kanalen (beperkt aantal geprobeerd) niet opgemerkt. Ook is de flikkering niet aanwezig als ik het op de iPad (waarmee ik castte) zelf keek.Md¹1 schreef:Ik heb nog eens een hele avond live tv met de Tadaam app bekeken, was een tijdje geleden. Enkel op vt4 bij een uitzending van Friends veranderde soms de kleur lichtjes. Andere zenders werkten goed. Ik vind ook de nieuwe verbeterde zapfunctie heel goed werken. Ok popt nu een menu op bij de pijl naar beneden.Alles lijkt vlotter en soepelder te lopen. Al bij al een goede ervaring. Ik heb geen spijt dat de kabel geknipt is.Md¹1 schreef:We zullen maar concluderen dat streaming, zoals te verwachten was, nog niet op punt staat in ons landje. Zolang ik Netflix en Youtube, en andere dingen kan bekijken met onbeperkte data ben ik al tevreden met Tadaam. Zeker met de Black Friday deal is het voor mij een goede zaak.
Zojuist nog een speedtest gedaan. Via mijn desktop verbonden met ethernet.liber! schreef:
Wat een gigantisch verschil qua ping. Blijft de ping zo laag met antenne?
WalterB1 schreef:Zojuist nog een speedtest gedaan. Via mijn desktop verbonden met ethernet.liber! schreef:
Wat een gigantisch verschil qua ping. Blijft de ping zo laag met antenne?
Tadaam-ding standaard;
Tadaam-ding met externe 4G antenne (gedaan vlak na de eerste test)
In beide gevallen had ik zeer mooie waarden voor Tadaam. Het enigste wat ik hieruit kan concluderen is bevestiging dat er veel variatie zit op de behaalde snelheden en ping. En dat die 4G antenne er schijnbaar niet echt iets mee te maken heeft.
Je kan een device fixed verbinden op 2,4 GHz of 5 GHz d.m.v. WPS button. Voor 2,4 GHz druk je de WPS button 2 tot 5 seconden in, voor 5 GHz langer dan 5 seconden.skynetbbs schreef:sinds vrijdag een oculus Quest VR bril in bezit.
deze ondersteund 2,4ghz & 5ghz... maar regelmatig valt de "wifi" verbinding uit... met "authenticatie issues"
manueel telkens terug verbinding maken helpt wel maar niet zo leuk voor "casting" naar beamer/chromecast/facebook
ik kan de oculus naar het schijnt fixed op 5ghz zetten;
langs de andere kant zijn er veel die melding geven dat het ook logischer zou zijn dat je de SSID kunt wijzigen naar
TADAAM-xxxx-2
TADAAM-xxxx-5
nu maakt Tadaam die opsplitsing niet.
m'n aldi medion televisie daarentegen maakt wel melding dat het de 2 netwerken vindt en sorteert bijkomend op de frequenty om te kiezen... +1 voor de televisie
eventueel handig om Tadaam te vragen de SSID te wijzigen? Wat denken jullie?
Tadaam werkt met CGnat dus neen, port forwarding of exposed host kunnen niet.Bababa schreef:Kan je poorten open zetten?
Ja, ik was bij een van de eerste klanten, maar was niet tevreden over de snelheid.trompetterke schreef:Is er al iemand in geslaagd om Tadaam stop te zetten?
Ja, ik heb hier bij Base in 2017 al een handleiding over geschreven.Bababa schreef:Kan je poorten open zetten?
Code: Selecteer alles
Bc qr jrofvgr ina Gnqnnz unq vx ovw qr vafgryyvatra ina zvwa jvsv abt fgrrqf urg ivaxwr fgnna bz qr jvsv hvg gr fpunxryra. Urg jrexgr gbpu avrg, znnxg gbpu avrgf hvg. Qbbe qr argjrexjrexannz gr jvwmvtra urrsg qng oyvwxonne bbx rssrpg trunq bc urg hvgfpunxryra ina qr jvsv ina qr Gnqnnz-obk. Znne fyrpugf trqrrygryvwx. Nnatrmvra vx an urg hvgivaxra ina qvr bcgvr bc qr Gnqnnz-jrofvgr jry cybgf jvsv unq bc zvwa gnoyrg ra zvwa ynzcra greht jrexgr ....
Oyvwxonne jnf urg ivws Tum jvsv argjrex nna znne avrg urg gjrr chag ivre Tum jvsv argjrex.
Je moet zo ver niet gaan om het goedkoper te kunnen krijgen dan bij Coolblue. Bij Amazon voor juist geen 63 euro :WalterB1 schreef:Ik heb zeer recent deze gekocht bij deze verkoper;
https://nl.aliexpress.com/item/32949409421.html