Tadaam

Nieuws omtrent telecom
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...de enige provider is die dat gratis kan...

Netflix werkt zo right-out-of-the-box :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Zijn er nog mensen die de laatste tijd last hebben van kleurverspringingen in het beeld van de TV ? Dit is ook enkel wanneer Tadaam draait. Bij vrienden van ons, die ook Tadaam hebben, hebben we dit ook al vastgesteld.

Ter info wij hebben een Samsung Smart Tv die nog geen jaar oud is. In de gewone Xiaomi Mi Box interface is dit niet te merken, enkel tijdens het bekijken van live-tv bij Tadaam.

Nog mensen ?
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Uw toestel al eens verplaatst?
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

9livesuni schreef:Uw toestel al eens verplaatst?
Ik veronderstel dat je bezig bent op de Tadaam Modem ?
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Maakt niet uit welk van beide, zolang er maar een groot genoeg afstandsverschil is.


Edit: andere kabel gebruiken voor de verbinding.
Md¹1
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2019, 02:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

bertv96 schreef:Zijn er nog mensen die de laatste tijd last hebben van kleurverspringingen in het beeld van de TV ? Dit is ook enkel wanneer Tadaam draait.
Ik heb dit ook. Enkel met Tadaam. Niet op alle zenders. Smart Tv 3 maand oud.
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Het is inderdaad alleen met Tadaam, de netflix app of Youtube of een andere app werken perfect zonder kleurschakeringen of kleurverspringingen ... HDMI kabel maakt geen verschil, heb met de bijgevoegde van de Xiaomi Mi Box, als met een veel duurdere geprobeerd.

Blij dat ik toch niet de enige ben met dit probleem. Ik ken nog iemand die het ook heeft.

Edit: Is inderdaad alleen op bepaalde zenders, niet op allemaal.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Ik merk de kleurverspringing ook op als ik Yelo TV cast via Android TV.
Md¹1
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2019, 02:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

We zullen maar concluderen dat streaming, zoals te verwachten was, nog niet op punt staat in ons landje. Zolang ik Netflix en Youtube, en andere dingen kan bekijken met onbeperkte data ben ik al tevreden met Tadaam. Zeker met de Black Friday deal is het voor mij een goede zaak.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Hoezo streaming staat nog niet op punt in ons landje? Proximus kan je ook gerust een streaming dienst noemen hoor. En dat werkt toch gewoon prima? Evenals streaming van bvb de tv zenders zelf?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Hoezo streaming staat nog niet op punt in ons landje?

Degelijke "software" maakt het verschil hier: app's van Netflix en Youtube werken haast zonder uitzondering op gelijk welk moment, toestel, scherm, of waar dan ook. En de bediening voelt erg quick en snappy. Deze software lijkt wel gemaakt door mensem die we in dit land niet hebben of kunnen betalen. Zelfs mijn oude Minix TV box (android 4.4.2) kan nog best mee met Youtube :-D
Laatst gewijzigd door wied op 05 jan 2020, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Al kan het soms een voordeel hebben dat een dienst een verouderde app heeft.

Ik heb nu een oude tablet met Android 4 in dienst als mijn 'TV casting' tablet. Stievie free werkt daarop (nog), YeloTV, Youtube, Curiositystream(*). Maar VTM GO, Tadaam, VRTnu zitten niet in de playstore op dat toestel.


(*) heb daar juist een abonnement op genomen. Curiositystream is een soort Netflix maar dan voor wetenschap/geschiedenis/techniek/natuur onderwerpen. Heeft ook een app.

Als je dat nam was er ook een abonnement op Nebula inbegrepen. Is een nieuw project van een aantal Youtubers om premium content aan te bieden via een eigen platform. Heeft nog geen Android app. Casten werkt wel.

https://curiositystream.com
https://watchnebula.com/

Beide platformen hebben wel interessante content. En het is IMHO niet duur. nu & via deze link:
Eindejaarspromo met -40% (tot 5 januari in de US) en 1 maand gratis (via die link van de youtuber) + gratis account voor Nebula indien via Youtuber-link (is op zijn eigen $30) dat geldig blijft zolang je abonnee blijft bij Curiositystream
https://curiositystream.com/citybeautiful

= $14,51 (met tax) voor 12 maanden ( + 1 maand gratis test) = €13 voor 13 maanden

Opm.: ik heb hier geen voordeel bij. Ben gewoon enthousiast over de content en de voorwaarden
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Dank voor de tip, Walter! Dat is inderdaad geen geld voor al dat moois :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

Vrienden van mij hebben enorm slecht bereik in hun woning met als gevolg dat de Tadaam app op hun Xiaomi Mi Box enorm blijft hangen... Soms kan het uren aan een stuk perfect zijn en andere keren, heb je constant haperingen en buffering.

De Tadaam modem hebben we al op verschillende plaatsen gezet, zo dicht mogelijk tegen de ramen altijd, maar het is soms nog vrij instabiel.

Ik had hier onlangs op dit forum iemand gezien die een externe antenne gebruikte. Waar koop ik deze ? Gaat dit het probleem van mijn vriend oplossen ?

Bert
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

bertv96 schreef: Ik had hier onlangs op dit forum iemand gezien die een externe antenne gebruikte. Waar koop ik deze ? Gaat dit het probleem van mijn vriend oplossen ?

Bert
Ik heb deze gekocht en verbruikt voor mijn Easy INternet@home van Orange.


Had betere signaalsterkte, stabieler en hogere snelheden daarmee.

Nu met Tadaam, achteraan is een klein klepje om de antenne op aan te sluiten.

Ik doe een speedtest verbonden via wifi vlakbij het toestel zonder externe antenne;
Afbeelding

Ik sluit de antenne aan en probeer het opnieuw;
Afbeelding

Opmerking; enigste verschil is het insteken van de draden van de antenne. Verschil is dus beperkt (bij mij) en nu. Mijn ervaring met Tadaam is dat er vrij veel verschil zit van moment tot moment van de waarden. Meestal is de ping erg hoog, is upload bescheiden (12Mbps) en down redelijk (30Mbps).
Md¹1
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 okt 2019, 02:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Md¹1 schreef:We zullen maar concluderen dat streaming, zoals te verwachten was, nog niet op punt staat in ons landje. Zolang ik Netflix en Youtube, en andere dingen kan bekijken met onbeperkte data ben ik al tevreden met Tadaam. Zeker met de Black Friday deal is het voor mij een goede zaak.
Ik heb nog eens een hele avond live tv met de Tadaam app bekeken, was een tijdje geleden. Enkel op vt4 bij een uitzending van Friends veranderde soms de kleur lichtjes. Andere zenders werkten goed. Ik vind ook de nieuwe verbeterde zapfunctie heel goed werken. Ok popt nu een menu op bij de pijl naar beneden.Alles lijkt vlotter en soepelder te lopen. Al bij al een goede ervaring. Ik heb geen spijt dat de kabel geknipt is.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

WalterB1 schreef:Meestal is de ping erg hoog, is upload bescheiden (12Mbps) en down redelijk (30Mbps).
Wat een gigantisch verschil qua ping. Blijft de ping zo laag met antenne?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Md¹1 schreef:
Md¹1 schreef:We zullen maar concluderen dat streaming, zoals te verwachten was, nog niet op punt staat in ons landje. Zolang ik Netflix en Youtube, en andere dingen kan bekijken met onbeperkte data ben ik al tevreden met Tadaam. Zeker met de Black Friday deal is het voor mij een goede zaak.
Ik heb nog eens een hele avond live tv met de Tadaam app bekeken, was een tijdje geleden. Enkel op vt4 bij een uitzending van Friends veranderde soms de kleur lichtjes. Andere zenders werkten goed. Ik vind ook de nieuwe verbeterde zapfunctie heel goed werken. Ok popt nu een menu op bij de pijl naar beneden.Alles lijkt vlotter en soepelder te lopen. Al bij al een goede ervaring. Ik heb geen spijt dat de kabel geknipt is.
Gisteren via de Yelo TV app live gekeken, waarbij er gecast werd naar een Philips Android TV. Om de paar seconden groene tinten/flikkeringen bij de zender Vier. Dit gebeurde ook bij de zender Fox. Bij andere kanalen (beperkt aantal geprobeerd) niet opgemerkt. Ook is de flikkering niet aanwezig als ik het op de iPad (waarmee ik castte) zelf keek.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

liber! schreef:
Wat een gigantisch verschil qua ping. Blijft de ping zo laag met antenne?
Zojuist nog een speedtest gedaan. Via mijn desktop verbonden met ethernet.

Tadaam-ding standaard;
Afbeelding

Tadaam-ding met externe 4G antenne (gedaan vlak na de eerste test)
Afbeelding

In beide gevallen had ik zeer mooie waarden voor Tadaam. Het enigste wat ik hieruit kan concluderen is bevestiging dat er veel variatie zit op de behaalde snelheden en ping. En dat die 4G antenne er schijnbaar niet echt iets mee te maken heeft.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...bevestiging dat er veel variatie zit op de behaalde snelheden en ping...

Gelijkaardige klachten lijken ook veelvuldig voor te komen bij Orange easy internet@home, uitkijken naar 5G dus :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
bertv96
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 sep 2019, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 2 keer

WalterB1 schreef:
liber! schreef:
Wat een gigantisch verschil qua ping. Blijft de ping zo laag met antenne?
Zojuist nog een speedtest gedaan. Via mijn desktop verbonden met ethernet.

Tadaam-ding standaard;
Afbeelding

Tadaam-ding met externe 4G antenne (gedaan vlak na de eerste test)
Afbeelding

In beide gevallen had ik zeer mooie waarden voor Tadaam. Het enigste wat ik hieruit kan concluderen is bevestiging dat er veel variatie zit op de behaalde snelheden en ping. En dat die 4G antenne er schijnbaar niet echt iets mee te maken heeft.

Kan je bevestigen dat het ook helpt voor een stabielere verbinding en niet enkel voor tijdens een moment-opname een hogere MBPS te krijgen ?
Ik zou deze vooral aanschaffen voor vrienden van me aangezien ze blijkbaar in een te goed geïsoleerde app wonen en soms storingen ervaren ... Het is trouwens raar, want wij wonen ook in een BEN app en ervaring niets van storing, gelijk waar we deze zetten... Bij hen staat hij constant aan de ruit en hebben ook al op verschillende plaatsen geprobeerd.

Het is dus vooral om van die storingen af te zijn dat ik het zou doen...
Bedankt alvast voor de gedetailleerde info.

Bert
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

sinds vrijdag een oculus Quest VR bril in bezit.
deze ondersteund 2,4ghz & 5ghz... maar regelmatig valt de "wifi" verbinding uit... met "authenticatie issues"
manueel telkens terug verbinding maken helpt wel maar niet zo leuk voor "casting" naar beamer/chromecast/facebook

ik kan de oculus naar het schijnt fixed op 5ghz zetten;
langs de andere kant zijn er veel die melding geven dat het ook logischer zou zijn dat je de SSID kunt wijzigen naar
TADAAM-xxxx-2
TADAAM-xxxx-5
nu maakt Tadaam die opsplitsing niet.

m'n aldi medion televisie daarentegen maakt wel melding dat het de 2 netwerken vindt en sorteert bijkomend op de frequenty om te kiezen... +1 voor de televisie :-)

eventueel handig om Tadaam te vragen de SSID te wijzigen? Wat denken jullie?
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 29 keer

Kan je poorten open zetten?
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
gvnnd
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2019, 05:50

skynetbbs schreef:sinds vrijdag een oculus Quest VR bril in bezit.
deze ondersteund 2,4ghz & 5ghz... maar regelmatig valt de "wifi" verbinding uit... met "authenticatie issues"
manueel telkens terug verbinding maken helpt wel maar niet zo leuk voor "casting" naar beamer/chromecast/facebook

ik kan de oculus naar het schijnt fixed op 5ghz zetten;
langs de andere kant zijn er veel die melding geven dat het ook logischer zou zijn dat je de SSID kunt wijzigen naar
TADAAM-xxxx-2
TADAAM-xxxx-5
nu maakt Tadaam die opsplitsing niet.

m'n aldi medion televisie daarentegen maakt wel melding dat het de 2 netwerken vindt en sorteert bijkomend op de frequenty om te kiezen... +1 voor de televisie :-)

eventueel handig om Tadaam te vragen de SSID te wijzigen? Wat denken jullie?
Je kan een device fixed verbinden op 2,4 GHz of 5 GHz d.m.v. WPS button. Voor 2,4 GHz druk je de WPS button 2 tot 5 seconden in, voor 5 GHz langer dan 5 seconden.
trompetterke
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2007, 23:56
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer

Bababa schreef:Kan je poorten open zetten?
Tadaam werkt met CGnat dus neen, port forwarding of exposed host kunnen niet.

Dit is voor mij trouwens de reden om niet bij Tadaam te blijven nadat de Black Friday deal van 6 maand voorbij is.

Is er al iemand in geslaagd om Tadaam stop te zetten? Naar het schijnt zouden er knoppen moeten zijn op my.tadaam.be onder abonnement om te pauzeren of te stoppen, maar bij mijn interface staat er niets...

Afbeelding
gvnnd
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 dec 2019, 05:50

Bij de Black Friday deal kun je je abonnement niet pauzeren.
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 38 keer

trompetterke schreef:Is er al iemand in geslaagd om Tadaam stop te zetten?
Ja, ik was bij een van de eerste klanten, maar was niet tevreden over de snelheid.
Een mailtje naar suport gestuurd, en na een paar dagen kreeg ik de verzenddocumenten om de modem terug te sturen.

Het pakje chips kregen ze ook terug :-D
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

@bertv96
privé reactie verzonden. Essentie is dat ik geen verschil merk met die antenne en niet eens weet of dat toestel eigenlijk die externe connectoren gebruikt.

@trompetterke
Heb in mijn account het zelfde staan. Volgens support zou daar de optie moeten zijn om te downgraden en op te zeggen.

@phildww
Wist niet dat ze dat toestel terug wouden. Is geen communicatie over gedaan. Geen probleem hoor. Goed, ben tegen verspilling. Als ik wil opzeggen zal het dan via e-mail zijn blijkbaar.

Ik heb trouwens al een paar keer (2x tot nu) voorgehad dat ik online ben maar er niets (of bijna) binnenkomt. Reboot en het werkte weer. Zelfs zeer goed. Correcte ping en hoge snelheden.
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Bababa schreef:Kan je poorten open zetten?
Ja, ik heb hier bij Base in 2017 al een handleiding over geschreven.
https://community.base.be/t5/Technologi ... /td-p/5861

Matthias
DevBru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2019, 15:58
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nog iemand anders last van een zeer lage upload snelheid?

Ik heb al enkele dagen amper 1 Mbps upload, resetten heeft niet geholpen.
Download snelheid is wel normaal.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 jun 2013, 23:46
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Sinds update van vandaag ook live-pauzeren en terugspoelen naar begin uitzending. Wel even aanzetten in labs.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV

Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Ik had wat problemen met - schijnbaar - Tadaam. Verbonden maar problemen met de dataflow. Websites wouden niet inladen, video soms wel. Denk dat het probleem was de flybox in router-modus waar al het verkeer doorging. Vervangen door een switch. Nog geen problemen tot nu en nu heb ik ook IPv6 overal.

Tegelijk ook overgestapt op de wifi van het Tadaam-toestel. Eerder wou ik die wifi uitschakelen maar die functie werkte niet. Nu de flybox-offline is wijzigde ik de naam van het wifi-netwerk naar mijn echt netwerk.

En daar had ik iets geks mee voor; eerste leek alles normaal. Mijn Google Home mini's waren online. Mijn Chromebook had wifi. Maar mijn wifi-lampen werkte niet meer. En ook mijn tablet kon mijn netwerk niet vinden.

Niet logisch. De wifi werkte en toch ook niet. De oplossing heb ik uiteindelijk gevonden. Eigenlijk evident.

Maar omdat misschien het leuk is voor wie wil proberen te beredeneren wat er gaande was.... de rest is in ROT-13

Code: Selecteer alles

Bc qr jrofvgr ina Gnqnnz unq vx ovw qr vafgryyvatra ina zvwa jvsv abt fgrrqf urg ivaxwr fgnna bz qr jvsv hvg gr fpunxryra. Urg jrexgr gbpu avrg, znnxg gbpu avrgf hvg. Qbbe qr argjrexjrexannz gr jvwmvtra urrsg qng oyvwxonne bbx rssrpg trunq bc urg hvgfpunxryra ina qr jvsv ina qr Gnqnnz-obk. Znne fyrpugf trqrrygryvwx. Nnatrmvra vx an urg hvgivaxra ina qvr bcgvr bc qr Gnqnnz-jrofvgr jry cybgf jvsv unq bc zvwa gnoyrg ra zvwa ynzcra greht jrexgr ....

Oyvwxonne jnf urg ivws Tum jvsv argjrex nna znne avrg urg gjrr chag ivre Tum jvsv argjrex. 
https://rot13.com/
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Je kan de Tadaam modem instellingen aanpassen via de app op de gsm.
Je kan daarmee ook de signaalkwaliteit tot aan de mast meten.

AI Life of HUAWEI HiLink
Artma
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jan 2020, 11:15
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft iemand ervaring met tadaam onderweg op 12 volt? Bv in een camper?
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Is er al iemand opgevallen dat Coolblue de prijs van de Xiaomi Mi Box S EU opgeslaan heeft naar 84,99 Euro?
Vroeger een paar maanden geleden was die nog 79,99 Euro en kon je die perfect met de Tadaam voucher kopen.
Nu moet je (als de aanbieding weg valt) de volle prijs van 84,99 Euro betalen en moet je opleggen.
Een paar dagen geleden was de aanbieding er nog niet.

https://www.coolblue.be/nl/product/8262 ... -s-eu.html
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Ik heb zeer recent deze gekocht bij deze verkoper;
https://nl.aliexpress.com/item/32949409421.html

Duurde een 4 of 5 weken maar heb die wel ontvangen zonder extra kosten. Aangegeven waarde $20.

Opgepast; het blijft een risico, als het blijft steken bij douane gaat u meer kosten dan bij Coolblue. Heb juist een pakje ontvangen uit China waar ik een 47 euro kosten bovenop had van de douane. En een andere bestemmeling in België heeft niets moeten betalen. Dat was een zending van 89 euro met aangegeven waarde $15
gti69
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:18
Locatie: Harelbeke
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 10 keer

WalterB1 schreef:Ik heb zeer recent deze gekocht bij deze verkoper;
https://nl.aliexpress.com/item/32949409421.html
Je moet zo ver niet gaan om het goedkoper te kunnen krijgen dan bij Coolblue. Bij Amazon voor juist geen 63 euro :
tommydnp
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Wordt het tadaam TV volume, via bvb Android TV app, meegeteld bij die 300gig of niet?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Wordt meegeteld. Dus geen zero-rating.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

@ tommydnp Al is er tot op heden geen getuigenis opgedoken dat er effectief mensen op smallband zijn gezet. Het lijkt voorlopig een quota-grens te zijn zonder effectieve gevolgen. Gedoging in het verleden is geen garantie in de toekomst.

Aanvulling; en toevallig nu mijn eerste echte downtime met Tadaam. Was Youtube aan het bekijken en het stopte. Wou niet meer inladen. Niets anders ook niet. Tadaam-toestel uitgezet en terug op. Geen dataflow. Nu via mobiele hotspot van tablet.

Niet via ethernet of wifi. Bovenste lampje is stabiel groen net als al de rest. Moet dat niet blauw zijn? Tijdens de boot is dat even rood en blauw.

Tijd om te gaan slapen.

Correctie: zie https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 81#p811481
Laatst gewijzigd door WalterB1 op 07 feb 2020, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”