Om te testen bestelde ik een Ligne découverte bij OVH.
Aangemeld en uitbellen werkt. Daarna naar mijn ontvangen nummer gebeld. Ik hoor fax geluiden …
Eerst dacht ik dat er wat fout was met mijn Gigaset C530 IP maar nee hoor. Ik google het nummer en op 1207.be is dit nummer in gebruik als faxnummer bij een firma.
Op www.crdc.be zie ik dat de provider van het nummer COLT TELECOM is.
Wat een prutsers bij OVH.
OVH Ligne découverte => ontvangen nummer is reeds in gebruik!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Welkom op het forum hier.
Heb je al geprobeerd om dit op te lossen met OVH?
Wat was hun reactie? Gaven ze aan dat ze het probleem niet willen / kunnen oplossen?
Heb je al geprobeerd om dit op te lossen met OVH?
Wat was hun reactie? Gaven ze aan dat ze het probleem niet willen / kunnen oplossen?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
een mens vraagt zich af waarom je er klant werd....
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Bellen (en een half uur blijven hangen, vaak) is de enige goeie weg inderdaad. Eens je iemand aan de lijn hebt helpt die je echt. Weliswaar in het Frans. Goeie oefening in geduld en in taal. Ik ben er al een 10tal jaar klant.
- TanknaT
- Pro Member
- Berichten: 431
- Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:07
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 42 keer
Niet echt een oplossing voor dit nummer, maar kun je niet gewoon een 2e OVH nummer nemen op dezelfde klantennummer en als dat wel goed werkt, het 1e nummer opzeggen (1 maand). Dan ben je natuurlijk enkele euro's kwijt, maar je probleem is ermee verdwenen.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Een nieuwe klant een telefoonnummer toewijzen dat reeds in gebruik is dat is toch wel serieuze kemel.
Het probleem is vooral dat dit geen vertrouwen geeft voor OVH. Het lijkt elementair om een check te programmeren.
Het probleem is vooral dat dit geen vertrouwen geeft voor OVH. Het lijkt elementair om een check te programmeren.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
zo eenvoudig is dat waarschijnlijk achterliggend niet.WalterB1 schreef:Het probleem is vooral dat dit geen vertrouwen geeft voor OVH. Het lijkt elementair om een check te programmeren.
(van wie was de range origineel, wat is er in tussentijd mee gebeurd, hebben de andere operatoren portaties goed uitgevoerd, ...)
trouwens, bij proximus bijvoorbeeld kan het voorvallen dat je nr per ongeluk opgezegd is, vervolgens aan een random andere klant toegekend,
en jijzelf een ander mag nemen. (en nee, dan hebben we het niet over periodes van maanden, maar <1 maand)
hier al jaren tevreden ovh klant zowel met geporteerd als nieuw nr.
- TanknaT
- Pro Member
- Berichten: 431
- Lid geworden op: 28 jul 2007, 22:07
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 42 keer
Tja, dat er overal wel eens een fout gemaakt wordt, dat is wel zeker. Maar dat kan dus overal gebeuren. Een cijfer verkeerd kan vervelende gevolgen hebben en probeer dan maar eens achteraf te zoeken bij wie je moet zijn om dat op te lossen en hoe lang dat gaat duren.WalterB1 schreef:Een nieuwe klant een telefoonnummer toewijzen dat reeds in gebruik is dat is toch wel serieuze kemel.
.
Uiteindelijk zal een van de 2 partijen zijn nummer moeten afstaan en raad eens wie dat zal zijn.
Door zelf actie te ondernemen bereik je hetzelfde resultaat veel sneller en onafhankelijk van de klantendienst. Die kan dan achteraf nog onderzoeken wat er juist misgegaan is en bij wie.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing