ygeffens schreef:- Vooral die vervaldatum van 30/9 begrijp ik niet goed. Willen ze nu zeggen dat die 7gb maar to dan is, en dat het daarna terug omlaag gaat - naar wat het vroeger was? (geen idee trouwens hoeveel het was).
- Heb jij bij Lyca Mobile gelijkaardige/andere problemen, of helemaal niet?
- Is base de eigenlijke operator via wie ze werken?
Dit is waarschijnlijk tijdelijk, ja. Ik denk dat het hiervoor 5 + 1 GB was (dus 6). Dit doet Lycamobile wel vaker.
Hun tariefplannen wijzigen soms ook willekeurig.
Jouw probleem van sessies aanrekenen had ik vroeger ook vaak bij MV, zelf bij een toestel dat echt uitstond. Wouden ze nooit mee helpen of toegeven. Nu geen last meer van.
Bij Lycamobile heb ik hier nooit last van gehad...
Nu werken ze via BASE, ja, zoals de persoon hierboven al zei. Netwerk vind ik persoonlijk dus nu algemeen iets minder, maar nog steeds oké (voor mijn gebruik / waar ik kom).
krisken schreef:Ik weet dat ik 2 jaar terug nog heb zitten roamen tijdens een roadtrip naar Italië (door heen LU, FR, DE, CH en IT), telkens op 4G.
Gek. Ik heb sinds 2015 enkele test-kaartjes gehad en ben ook een klein jaar klant geweest, en nooit 4G gehad in het buitenland. Toen ze nog geen roaming hadden zelf heel vervelend, want je zag helemaal niet dat je in het buitenland was (zelf met dataroaming uit werkte de data nog, het was ingesteld als één netwerk), zelf in Amerika.
In landen als het VK en de VS krijg je zelf een lokaal nummer, wat ik eigenlijk net een beetje vervelend vond...