Besparing voor Proximus. Ik betwijfel of hetgeen in de plaats komt als gelijkwaardig kan beschouwd worden.Bizz Club sluit de deuren en geeft de fakkel door aan Enjoy!, een nieuw programma waarmee we onze trouwe klanten voortaan zullen verrassen met nieuwe voordelen en ervaringen.
Wat betekent het einde van Bizz Club voor jou?
Wees gerust: je huidige Bizz Club-punten gaan niet verloren. Wel houdt de omschakeling in dat er vanaf 1 juli 2019 geen punten meer bij je saldo bijkomen. We begrijpen dat dit misschien onverwacht komt. Maar je hebt nog tijd om je resterende punten in te ruilen tot 30 november 2019. Check je saldo.
Gift Enjoy!, wat is dat?
Met Enjoy! blijven we je verwennen. Zonder dat je daarvoor punten hoeft te sparen. Je geniet nu al van exclusieve voordelen. Hoe? Simpel: je vindt Enjoy! in MyProximus:
• Enjoy! deals: sport, muziek, avant-premières, uitstappen, … scoor topkortingen die je nergens anders vindt.
• Enjoy! experiences: neem deel aan onze wedstrijden en win de ervaring van je leven.
Bizz Club stopt op 1 november 2018. Wissel tijdig uw punten in!
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Nu is het echt wel definitief...
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat nieuw programma is waardeloos. Zo'n programma hebben de meesten al als voordeel via het werk en het betreft allemaal tweederangs-attracties die met kortingen gooien om volk te lokken, vaak is een evenwaardige kortingsbon te vinden op de website van de attractie zelf.
Dikke thumbs-down @ Proximus en Dominique Leroy, dikke thumbs-down. Als loyaliteit niet meer beloond wordt zie ik ook geen reden om nog loyaal te zijn.
Dikke thumbs-down @ Proximus en Dominique Leroy, dikke thumbs-down. Als loyaliteit niet meer beloond wordt zie ik ook geen reden om nog loyaal te zijn.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Je gaat toch niet serieus beweren dat je enkel bij Proximus bleef omdat je om de zoveel maanden eens "gratis" 100 fotootjes mocht laten printen bij ExtraFilm?CCatalyst schreef:Als loyaliteit niet meer beloond wordt zie ik ook geen reden om nog loyaal te zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Het is steeds maar bergaf gegaan met die plannen. Nu maakt het niet meer uit of je een goede of minder goede klant bent, iedereen hetzelfde.
Het zijn ook geen kado's maar eerder kleine compensatie voor het feit dat men gewoon teveel betaalt.
Het zijn ook geen kado's maar eerder kleine compensatie voor het feit dat men gewoon teveel betaalt.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Als proximus iets veranderd den dag van vandaag, is het in de consument zijn nadeel.
Ik heb in het verleden de punten al gebruikt voor verschillende dingen aan te kopen. Zonde dat het stopt.
Ik heb in het verleden de punten al gebruikt voor verschillende dingen aan te kopen. Zonde dat het stopt.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Couldn’t agree more.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik gaf die altijd aan goede doelen. Ik ben benieuwd of meon nu zijn punten gaat gebruiken... Hij had er wel enige. Meon in jouw plaats gaf ik alle aan goede doelen!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik heb nog 153 punten over en ik ga er geen meer bijkrijgen want in juni de laatste gekregen.
Alles onder de 250 kan je dus niet gebruiken.
Wat als we al dat kleingeld in 1 pot zouden steken in plaats van het laten verloren te gaan en dit aan 1 van de goede doelen te schenken?
Alles onder de 250 kan je dus niet gebruiken.
Wat als we al dat kleingeld in 1 pot zouden steken in plaats van het laten verloren te gaan en dit aan 1 van de goede doelen te schenken?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 12 keer
Goed idee. Ik kan 173 punten bijdragen
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Ik heb 263 punten te geef, aan het goede doel wel te verstaan .
Als je de details kan laten weten, wil ik wel eens rondhoren bij familie, die zeker ook nog een potje hebben links en rechts.
Als je de details kan laten weten, wil ik wel eens rondhoren bij familie, die zeker ook nog een potje hebben links en rechts.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 14 keer
@Goztow ik ken u niet persoonlijk maar ge ziet er een betrouwbaar persoon uit, ben je misschien vrijwilliger om de punten te ontvangen?
Wat moeten we dan nog doen?
- het eens worden over welk goed doel je wil steunen want er zijn er wel enkele
KOTK 1000 of 2000 punten
Unicef 100 vaccins tegen polio - 4000 punten
Unicef 200 vaccins tegen neonatale tetanus - 8300 punten
...
Hangt ook af hoeveel punten we bij mekaar krijgen
- beslissen wanneer we de punten inruilen, dus tot wanneer we de punten kunnen overdragen naar jou
- ik stel voor een screenshot van de transactie te posten of zo als bewijs en als trigger om te vieren
- het eens worden over welk goed doel je wil steunen want er zijn er wel enkele
KOTK 1000 of 2000 punten
Unicef 100 vaccins tegen polio - 4000 punten
Unicef 200 vaccins tegen neonatale tetanus - 8300 punten
...
Hangt ook af hoeveel punten we bij mekaar krijgen
- beslissen wanneer we de punten inruilen, dus tot wanneer we de punten kunnen overdragen naar jou
- ik stel voor een screenshot van de transactie te posten of zo als bewijs en als trigger om te vieren
-
- Pro Member
Goed werk om het wat actiepunten te geven.ringlord schreef:@Goztow ik ken u niet persoonlijk maar ge ziet er een betrouwbaar persoon uit, ben je misschien vrijwilliger om de punten te ontvangen?
Inderdaad iemand moet de verzamelaar zijn. Iemand die spontaan vertrouwd wordt. Ik wil best ook kandidaat zijn, maar lijkt me beter een erelid of moderator te kiezen.
Keuze goed doel: ik zou gewoon het duurste pakken dat we kunnen kopen. (en opnieuw, en opnieuw, als er over blijft. Ofwel, als er geld over is, telkens het iets goedkopere kopen, tot het op is. Voor meer spreiding. Laat ons daar niet te moeilijk over doen, en positief momentum houden )
PS: Is het iemand duidelijk wat "Stichting Tegen Kanker - Donatie van 1000 punten" juist oplevert voor die stichting? Geld, hoeveel?
-
- Pro Member
Toch nog effe promoten, indien iemand nog wil punten bijdragen. Er rest nog een maand en paar dagen om punten in te wisselen. Normaal heeft elke Proximus klant dit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Heb er zelf geen meer, maar zou enkel de tip geven van niet te wachten tot het eind van volgende maand.
Goed mogelijk dat tegen pakweg 15 november alles al "uitverkocht" is op de meest dure Proximus vouchers na, enfin ik zou niets anders verwachten van Proximus eigenlijk.
Ze zouden gerust nog wat van de goedkope vouchers kunnen bijprinten maar dat zullen ze uiteraard niet doen voor de trouwe klanten.
Goed mogelijk dat tegen pakweg 15 november alles al "uitverkocht" is op de meest dure Proximus vouchers na, enfin ik zou niets anders verwachten van Proximus eigenlijk.
Ze zouden gerust nog wat van de goedkope vouchers kunnen bijprinten maar dat zullen ze uiteraard niet doen voor de trouwe klanten.