Zit weer eens op smallband, dus ik koop een gigje bij zeg ik tegen men eigen
2 uur 30 min later en heb die nog altijd niet ontvangen.
Wat een service dat ze geven bij telenet.
Hebben andere telenetters dit ook al gehad?
Extra volumeblokken bij telenet
DarX-S0ul schreef:Zit weer eens op smallband, dus ik koop een gigje bij zeg ik tegen men eigen
Aangepast door meon:
verwijderd door de censuurcomissie, maar het kwam er op neer dat jullie allemaal dom zijn en er niets van kennen en zo de reputatie van telenet om zeep helpen, want bij dit heerschap werkte dat binnen 5 minuten
FmTx schreef:DarX-S0ul schreef:Zit weer eens op smallband, dus ik koop een gigje bij zeg ik tegen men eigen
<blub>
euhm, slecht geslapen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
FmTx schreef:Aangepast door meon:
verwijderd door de censuurcomissie, maar het kwam er op neer dat jullie allemaal dom zijn en er niets van kennen en zo de reputatie van telenet om zeep helpen, want bij dit heerschap werkte dat binnen 5 minuten
Een jaar na datum is dit natuurlijk nog héél belangrijke informatie
If you can't beat them, confuse them.
Kan zo'n topic dan niet geclosed worden na x aantal maanden ??? 't lijkt me enkel voor verwarring te kunnen zorgen.
Dit lijkt me echt zo'n typisch topic dat op een bepaald moment van toepassing was en waar nu weinig relevante info uit te halen valt.
Indien dit voor de mods te veel werk zou worden volstaat het dat iedereen gewoon eventjes de datum van de laatste post leest
Dit lijkt me echt zo'n typisch topic dat op een bepaald moment van toepassing was en waar nu weinig relevante info uit te halen valt.
Indien dit voor de mods te veel werk zou worden volstaat het dat iedereen gewoon eventjes de datum van de laatste post leest
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
DarX schreef:heb het eindelijk gekregen na 6 uur te wachten
Tijdens de nacht moet je meestal wachten tot 's morgens (omdat dan ook de programma's lopen voor het aanpassen van de Telemeter). Voor het overige zou het vlot moeten gaan.
Pas goed op met het bijkopen van Extra volumeblokken bij Telenet... Ik heb een maand of 2 geleden ook 2 blokken bijgekocht bij Telenet, en had verwacht dat deze mij 2€ gingen kosten, maar niets is minder waar!
Ik heb op de maand van aankoop een bijkomend bedrag kunnen betalen + de volgende maand ook! (wat mijn totaalfactuur op 4€ bracht!!!)
Telenet factureerd dus volumeblokken over 2 maanden (althans over 2 facturen)... Oppassen geblazen!
Nu voor extra snelheid heb ik nooit de minste problemen gehad bij Telenet, zelfs na 15 à 20 min. had ik al terug breedband.
Uit mijn standpunt gezien zouden ze die volumeblokken moeten afschaffen en meer naar een forfaitaire formule werken bij Telenet (en wel een die te betalen is)... Als je je datalimiet niet overschreden hebt, krijg je er deze de volgende maand er extra bij... Door de in 2001 ingevoerde 30-dagen-regel word dit wel bemoeilijkt, maar niet onmogelijk!
Wachtend op een nationale FUP/AUP-invasie... Tommios ®
Ik heb op de maand van aankoop een bijkomend bedrag kunnen betalen + de volgende maand ook! (wat mijn totaalfactuur op 4€ bracht!!!)
Telenet factureerd dus volumeblokken over 2 maanden (althans over 2 facturen)... Oppassen geblazen!
Nu voor extra snelheid heb ik nooit de minste problemen gehad bij Telenet, zelfs na 15 à 20 min. had ik al terug breedband.
Uit mijn standpunt gezien zouden ze die volumeblokken moeten afschaffen en meer naar een forfaitaire formule werken bij Telenet (en wel een die te betalen is)... Als je je datalimiet niet overschreden hebt, krijg je er deze de volgende maand er extra bij... Door de in 2001 ingevoerde 30-dagen-regel word dit wel bemoeilijkt, maar niet onmogelijk!
Wachtend op een nationale FUP/AUP-invasie... Tommios ®
Oink oink
Tommios schreef:
klopt niet
telenet factureerd je extra volume per facturatieperiode
heb je je extra volume aangevraagd, net voor je factuurdatum, dan betaal je idd, die blokjes dubbel
je moet ze aanvragen net de dag na je facturatiedatum
eerlijk systeem is het niet, maarja, doe maar eens iets tegen zo een klantonvriendelijk bedrijf
wat ik langs geen kanten snap is dat ze de extra volumeblokken ook nog eens limiteren ... als ik nu zo zot zou zen om vrijwillig te willen bij betalen voor .. late we zeggen een 100 gig .. waaaaaaaaaaaarom mag ik dit dan niet ...
ik H A A T limieten
ik H A A T limieten
Sub Zero schreef:Je kan ook een expressnet+ abo nemen met een limiet van 50GB, 30GB VP's bijkopen en dan nog wat nachtsurfen moeten je tot over de 100GB trekken. Das toch al niet slecht he
msch niet slecht dat je 100GB kan downloaden, maar dan betaald je je wel rot voor een beetje te kunnen downloaden hoor, kan je bijna evengoed verhuizen naar nederland ofzo.
Sub Zero schreef:Je kan ook een expressnet+ abo nemen met een limiet van 50GB, 30GB VP's bijkopen en dan nog wat nachtsurfen moeten je tot over de 100GB trekken. Das toch al niet slecht he
met ExpressNet Plus heb je een limiet van 15GB, maximaal 20 volumeblokken erbij, dus dat betekent maximaal 35 GB, met nachtsurfen dus maximaal 70 GB ...
Met ExpressNet Turbo heb je een limiet van 30 GB, maximaal 20 volumeblokken erbij, dus dat betekent maximaal 50 GB, met nachtsurfen dus maximaal 100 GB ...
mja .. maar nacht surfen is niet altijd mogelijk bij sommige mensen .. en ik kan bijvoorbeeld ook geen zin hebben om te wachten tot middernacht om iets te downloaden
vroeger was het beter .. ik ben niet 100% zeker of het nu 1 uur was of 2
maar nachtsurfen begon vroeger. soit .. of een jaar of twee geleden telde nachtsurfen voor 25% voor een hele zomer lang . was ook leuk.
maar bon .. het punt was .. wat is het nut van een limiet op de extra volumeblokken te zetten ?
vroeger was het beter .. ik ben niet 100% zeker of het nu 1 uur was of 2
maar nachtsurfen begon vroeger. soit .. of een jaar of twee geleden telde nachtsurfen voor 25% voor een hele zomer lang . was ook leuk.
maar bon .. het punt was .. wat is het nut van een limiet op de extra volumeblokken te zetten ?
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
wie wil nu nog overstappen met hun belachelijke limieten, ik hoor niks anders van mensen die volume blokken moeten bijkopen... haha typisch telenet is mss tijd voor jullie om over te gaan naar adsl
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
wem schreef:Sub Zero schreef:Je kan ook een expressnet+ abo nemen met een limiet van 50GB, 30GB VP's bijkopen en dan nog wat nachtsurfen moeten je tot over de 100GB trekken. Das toch al niet slecht he
met ExpressNet Plus heb je een limiet van 15GB, maximaal 20 volumeblokken erbij, dus dat betekent maximaal 35 GB, met nachtsurfen dus maximaal 70 GB ...
Met ExpressNet Turbo heb je een limiet van 30 GB, maximaal 20 volumeblokken erbij, dus dat betekent maximaal 50 GB, met nachtsurfen dus maximaal 100 GB ...
Oops, my bad. Ik dacht echt dat ze een abo hadden met een limiet van 50GB :-/
wh4t3v3r schreef:maar bon .. het punt was .. wat is het nut van een limiet op de extra volumeblokken te zetten ?
zolang hun nodes het extra verkeer aankan, zijn de volumeblokken voor een ISP pure winst. Maar vanaf dat de node het beetje extra niet meer bijkan, wordt de kost voor de ISP serieus groter.
Vandaar waarschijnlijk de limiet op extra volumeblokken, zodat het bijna nergens nodig is om hun nodes te upgraden ...
wem schreef:wh4t3v3r schreef:maar bon .. het punt was .. wat is het nut van een limiet op de extra volumeblokken te zetten ?
zolang hun nodes het extra verkeer aankan, zijn de volumeblokken voor een ISP pure winst. Maar vanaf dat de node het beetje extra niet meer bijkan, wordt de kost voor de ISP serieus groter.
Vandaar waarschijnlijk de limiet op extra volumeblokken, zodat het bijna nergens nodig is om hun nodes te upgraden ...
Voor moest je het nog niet weten, telenet is nu vollop bezig met zijn nodes up te graden voor hun digitale tv.