![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
2 uur 30 min later en heb die nog altijd niet ontvangen.
Wat een service dat ze geven bij telenet.
Hebben andere telenetters dit ook al gehad?
Aangepast door meon:DarX-S0ul schreef:Zit weer eens op smallband, dus ik koop een gigje bij zeg ik tegen men eigen![]()
euhm, slecht geslapen?FmTx schreef:<blub>DarX-S0ul schreef:Zit weer eens op smallband, dus ik koop een gigje bij zeg ik tegen men eigen![]()
Een jaar na datum is dit natuurlijk nog héél belangrijke informatieFmTx schreef: Aangepast door meon:
verwijderd door de censuurcomissie, maar het kwam er op neer dat jullie allemaal dom zijn en er niets van kennen en zo de reputatie van telenet om zeep helpen, want bij dit heerschap werkte dat binnen 5 minuten
Tijdens de nacht moet je meestal wachten tot 's morgens (omdat dan ook de programma's lopen voor het aanpassen van de Telemeter). Voor het overige zou het vlot moeten gaan.DarX schreef:heb het eindelijk gekregen na 6 uur te wachten
klopt nietTommios schreef:
Telenet factureerd dus volumeblokken over 2 maanden (althans over 2 facturen)... Oppassen geblazen!
msch niet slecht dat je 100GB kan downloaden, maar dan betaald je je wel rot voor een beetje te kunnen downloaden hoor, kan je bijna evengoed verhuizen naar nederland ofzo.Sub Zero schreef:Je kan ook een expressnet+ abo nemen met een limiet van 50GB, 30GB VP's bijkopen en dan nog wat nachtsurfen moeten je tot over de 100GB trekken. Das toch al niet slecht he
met ExpressNet Plus heb je een limiet van 15GB, maximaal 20 volumeblokken erbij, dus dat betekent maximaal 35 GB, met nachtsurfen dus maximaal 70 GB ...Sub Zero schreef:Je kan ook een expressnet+ abo nemen met een limiet van 50GB, 30GB VP's bijkopen en dan nog wat nachtsurfen moeten je tot over de 100GB trekken. Das toch al niet slecht he
Oops, my bad. Ik dacht echt dat ze een abo hadden met een limiet van 50GB :-/wem schreef:met ExpressNet Plus heb je een limiet van 15GB, maximaal 20 volumeblokken erbij, dus dat betekent maximaal 35 GB, met nachtsurfen dus maximaal 70 GB ...Sub Zero schreef:Je kan ook een expressnet+ abo nemen met een limiet van 50GB, 30GB VP's bijkopen en dan nog wat nachtsurfen moeten je tot over de 100GB trekken. Das toch al niet slecht he
Met ExpressNet Turbo heb je een limiet van 30 GB, maximaal 20 volumeblokken erbij, dus dat betekent maximaal 50 GB, met nachtsurfen dus maximaal 100 GB ...
zolang hun nodes het extra verkeer aankan, zijn de volumeblokken voor een ISP pure winst. Maar vanaf dat de node het beetje extra niet meer bijkan, wordt de kost voor de ISP serieus groter.wh4t3v3r schreef:maar bon .. het punt was .. wat is het nut van een limiet op de extra volumeblokken te zetten ?
Voor moest je het nog niet weten, telenet is nu vollop bezig met zijn nodes up te graden voor hun digitale tv.wem schreef:zolang hun nodes het extra verkeer aankan, zijn de volumeblokken voor een ISP pure winst. Maar vanaf dat de node het beetje extra niet meer bijkan, wordt de kost voor de ISP serieus groter.wh4t3v3r schreef:maar bon .. het punt was .. wat is het nut van een limiet op de extra volumeblokken te zetten ?
Vandaar waarschijnlijk de limiet op extra volumeblokken, zodat het bijna nergens nodig is om hun nodes te upgraden ...