Profiel van iemand anders op de klantenzone
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Wanneer ik wil aanmelden op de klantenzone, krijg ik tegenwoordig steevast het profiel van iemand anders te zien. Inclusief naam, adres, geboortedatum, ... Ik kan nog net niet hun oproepgeschiedenis zien. Ik ben al wel wat random technische storingen gewoon van Orange, maar dit slaat echt alles.
Laatst gewijzigd door philippe_d 16 mei 2019, 13:03, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: typo verbeterd in titel
Reden: typo verbeterd in titel
-
- Elite Poster
- Berichten: 1308
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Lijkt me nuttig dat je screenshots neemt en die doorstuurt naar hun DPO.
Heb even op hun site aan 't zoeken geweest, maar kon wel niet direct een email adres daarvan vinden.
[email protected] misschien ?
Heb even op hun site aan 't zoeken geweest, maar kon wel niet direct een email adres daarvan vinden.
[email protected] misschien ?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Sowieso melden aan de DPO, heb dat ook al moeten doen in een dergelijk geval.
[email protected] volgens hun privacy policy
[email protected] volgens hun privacy policy
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
LOLOrange Belgium heeft een kopie nodig van de ID-kaart om de klant te kunnen identificeren. Dit zorgt ervoor dat klantengegevens niet in de verkeerde handen terecht komen.
Ik zal hen een mail sturen, maar dat gaat toch zonder ID-kaart zijn hoor. Ik het toch geen antwoord nodig. Ze moeten het gewoon oplossen. Ik heb het hen al laten weten via de klantendienst, maar die lijkt me inderdaad niet echt geschikt hiervoor.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
hier ook zo, toevallig paar weken geleden ontdekt. Ik wilde nog iets nakijken van mijn laatste faktuur. Ik dacht nog geen 6 maand weg bij orange, dus zal nog wel online staan maar ik kom bij totaal nieuwe klant uit die zopas haar eerste factuur had gekregen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Ik zit wel nog bij Orange :/ . Toen ik overstapte naar orange, kreeg ik een simkaart met een nieuw nummer waarnaar ik mijn nummer van proximus kon porteren. Na het porteren verloor ik dat nieuwe nummer. Het account dat ik nu te zien krijg is blijkbaar de nieuwe eigenaar daarvan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Hier ook heb een nummer ooit gehad met een tempo giga ooit 1 keer gebruikt en verlopen maar die account kan nog inloggen en krijg ook de gegevens van iemand anders. Heb het telefonisch gemeld het is aan orange om te reageren. Ga niet 101 diensten contacteren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 28 maa 2009, 22:21
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 88 keer
10+ jaar geleden zelfde meegemaakt met OMOB/SMAP waar ik alle schademeldingen van iedereen kon raadplegen. Telefonisch contact opgenomen met SMAP (Luik) en heel veel moeite gehad om serieus genomen te worden (en enkel franstalig, wat nog te begrijpen is in Luik). Tijd nadien was toch hun website offline, gedurende 2 dagen. Na dit tel.gesprek ontdekt dat "het probleem" lag bij een primitieve login/password manager die ik in gebruik had genomen en de login eigenlijk werd aangevuld met heel veel trailing spaces, en dat was blijkbaar voldoende om heel hun website security-wise te doen falen.... Er werd en wordt nog behoorlijk wat geknoeid op IT gebied, ook bij grote corporate enterprises....
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
In 2017 heb ik exact hetzelfde voorgehad... via twitter aangesproken waarna ze "reset" van mijn klantenzone hebben gedaan en ik mij opnieuw moest registreren.

TV:

ISP:

Tel.:



-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Zoals ik gevreesd had.... is het vandaag weer prijs. Ik heb net een mail gekregen met een aandbod dat bedoeld is voor het de nieuwe eigenaar van het nummer dat ik heb laten verlopen.
Nu vraag ik me af of er in België zoiets bestaat als https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/n ... ns/tip-ons in Nederland. Als er geen druk komt van een andere kant dan de klant gaan ze bij orange nooit hun rommel opruimen
. Het ergste voor mij is dat ik me niet kan uitschrijven uit die mails, maar de nieuwe eigenaar is zich er waarschijnlijk totaal niet van bewust dat ik met een klik op een link een abonnement kan nemen op zijn naam
.
Nu vraag ik me af of er in België zoiets bestaat als https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/n ... ns/tip-ons in Nederland. Als er geen druk komt van een andere kant dan de klant gaan ze bij orange nooit hun rommel opruimen


- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Kan je die nieuwe eigenaar niet bellen zodat hij kan klagen bij orange, de ombudsman, gdpr diensten enz...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Daar heb ik geen zin in. Om te beginnen spreekt die Frans. Op zich zou dat geen probleem zijn als dat een technisch aangelegd persoon zou zijn, maar die gaat het hoogstwaarschijnlijk in Keulen horen donderen en daarna waarschijnlijk die GSM voor niets meer vertrouwen doordat ik het niet goed uitgelegd krijg. En daarbij gaat die waarschijnlijk NOG minder zin hebben dan ik om de juiste diensten te zoeken. Ik heb ze ook nog niet gevonden trouwens.... daarom kom ik naar hier
.
Klagen bij eender wie bij Orange heeft duidelijk geen zin, want ze maken dezelfde zware fout gewoon opnieuw. Het is duidelijk dat ze daar geen cultuur hebben van grondig werkt te doen.
Dank je voor de tip om de ombudsman te contacteren. Ik zal dat onmiddellijk eens doen.

Klagen bij eender wie bij Orange heeft duidelijk geen zin, want ze maken dezelfde zware fout gewoon opnieuw. Het is duidelijk dat ze daar geen cultuur hebben van grondig werkt te doen.
Dank je voor de tip om de ombudsman te contacteren. Ik zal dat onmiddellijk eens doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
depeje schreef:
Dank je voor de tip om de ombudsman te contacteren. Ik zal dat onmiddellijk eens doen.
Zeg dat je geen schadevergoeding eist maar wel een schriftelijk bewijs dat ze er iets actiefs aan zullen doen.
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Ik heb gezegd dat ik wil dat ze hun systemen debuggen zodat deze zaken in de toekomst niet meer kunnen gebeuren. Over een schadevergoeding heb ik het niet gehad. Ik hoop trouwens dat ik nog geen vergoedbare schade heb 
Edit: mijn klacht is ontvankelijk verklaard.

Edit: mijn klacht is ontvankelijk verklaard.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Heb hetzelfde probleem gehad gemeld via de dpo en correct afgehandeld.
[email protected] of direct via de dpo : [email protected]
Zowel per e-mail als telefoon correct opgevolgd.
[email protected] of direct via de dpo : [email protected]
Zowel per e-mail als telefoon correct opgevolgd.