ben op zoek naar een voedingsadapter 12V 2.5A voor/van een Fritz!Box
iemand toevallig één te koop ??
Fritz!Box 7490
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Een generieke voeding die aan dezelfde specificaties voldoet zal werken: let er gewoon op dat het de juiste stekker is en dat de polariteit juist is.
In het AVM KB-artikel Suitable power adapters for the FRITZ!Box vind je de benodigde informatie buiten het type stekker.
In het AVM KB-artikel Suitable power adapters for the FRITZ!Box vind je de benodigde informatie buiten het type stekker.
Computer(k)nul
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Hoe geweldig dat ze die informatie gewoon geven zodat je niet verplicht bent van een Fritz!Box adapter te kopen. Mijn respect stijgt nog een beetje.
- Sinna
- Elite Poster
Dat heeft weinig met respect te maken. Een voeding is een voeding, veel hocus-pocus is daar niet aan, behalve dan misschien een exotische stekker.
Computer(k)nul
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Met het artikel willen ze gewoon dat je de adapters van FritzBoxen onderling niet mag verwisselen, hoewel ze qua stekker wel passen ...JamesEarlGray schreef:Hoe geweldig dat ze die informatie gewoon geven zodat je niet verplicht bent van een Fritz!Box adapter te kopen. Mijn respect stijgt nog een beetje.
Inderdaad. Iedere voeding met een Ø = 5,5 mm x 2,5 mm stekker, en het nodige vermogen (min. 30Watt) moet werken ...Sinna schreef:Een generieke voeding die aan dezelfde specificaties voldoet zal werken: let er gewoon op dat het de juiste stekker is en dat de polariteit juist is.
https://www.onlinekabelshop.nl/voeding- ... -connector
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Kijk maar eens rond bij alle adapters die je thuis bewaart.
De kans is groot dat er wel een juiste tussen zit ergens.
Ik gooi die dingen nooit weg voor zulke gevallen.
De kans is groot dat er wel een juiste tussen zit ergens.
Ik gooi die dingen nooit weg voor zulke gevallen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Een week nadat je die doos toch ooit leeg maakt, krijg je gegarandeerd van iemand de vraag of je nog een nokia lader hebthonda4life schreef: Ik gooi die dingen nooit weg voor zulke gevallen.

Netflix opruimmens zou zich hier extreem onwelkom voelen maar ben toch wel al iets weggooieriger geworden. (was toch vooral voor anderen die die dingen continu kwijt doen, lachen omdat je die zelf blijft bijhouden en daarna kwaad zijn dat je er voor hun geen meer hebt).
Zelfde voor schroeven (de tijd dat ik die zelfs uit de connectoren haalde is lang voorbij

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Kringloopwinkel heeft hier bakken vol met adapters. Ik ben vrij zeker dat er wel zo'n 5525mm 12 Volt zal tussenzitten die genoeg Ampere kan leveren aangezien dat vrij veel voorkomt.pwr schreef:ben op zoek naar een voedingsadapter 12V 2.5A voor/van een Fritz!Box
iemand toevallig één te koop ??
Geen idee wat ze ervoor vragen maar zal waarschijnlijk €5 zijn ofzo.
- Sinna
- Elite Poster
Ook HP-laptopadapters van 150W? Ben ernaar op zoek maar kan er niet teveel voor geven (school).lanadekat schreef:Kringloopwinkel heeft hier bakken vol met adapters.
Computer(k)nul