![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
afzender: Klantenservice <[email protected]>
mail link verwijderd op vraag van ....![]()
Domiciliëring
Proximus opnieuw machtigen voor domiciliëring
Heb ik een betalingachterstand?
Nee, er is nog helemaal geen sprake van een betalingachterstand. Proximus heeft opnieuw uw machtiging nodig om in de toekomst de facturen van Proximus automatisch af te kunnen boeken van uw bankrekening. Als u deze machtiging niet geeft bij uw bank, kan er onbedoeld een betalingachterstand ontstaan. Dat is vervelend voor iedereen. Doe dit dus zo snel mogelijk zodat uw abbonnement niet afgesloten wordt en om extra kosten te voorkomen.
Hoe geef ik opnieuw een machtiging?
U kunt gemakkelijk online in een enkele minuten Proximus machtigen voor domiciliëring. Klik onderstaande knop uw wordt automatisch doorverwezen naar uw bank omgeving. Volg de stappen van uw bank op en binnen enkele minuten heeft u Proximus opnieuw een machtiging voor domiciliëring verleend.
Klik machtigen om procedure te starten.
Machtigen
Met vriendelijke groet,
Proximus Team
This email was automatically sent by our systems. Do not reply on this email.
All rights reserved, Proximus PLC under Belgian Public Law.
Legal mentions and general conditions | Privacy Policy | Company data
If you wish to unsubscribe from our newsletter, click here