Draadloos probleemke

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member
Berichten: 245
Lid geworden op: 20 nov 2003, 16:32

Ik heb twee identieke computers in één kleine kamer staan, zelfde merk en type, heb ze pas gekocht. Beiden hebben ze een draadloze muis en klavier. Je kan het al raden zeker :eek: Als ik met één muis of klavier werk bedient die meteen de twee computers ! Nu hebben die toestelletjes een bereik van 1,5 meter, de computers staan al 2 meter uit elkaar maar probleem blijft. Verder krijg ik die dooskes niet uit elkaar ( kleine kamer ). Werken die draadloze dingen niet op een bepaalde frequentie ofzo zodat ik muis 1 enkel met PC 1 kan laten werken ? Of zal ik één muis en klavier met draad moeten gaan kopen ? Indien ja, hoe doen ze dat dan op van die eilanden waar meerdere van die draadloze dingen bijeen staan zonder probleem ?
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Normaal zou je toch een aantal frequenties moeten kunnen instellen zodat ze niet met elkaar in botsing komen. Zou me sterk verbazen als dat niet voorzien is.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Een klavier en muis aanschaffen welke met kabel aangesloten zijn op één van beide PC's.
Klavier en muis zijn niet zo duur tegenwoordig.

(of indien het is om te gamen, 1 PC op andere kamer zetten)
Afbeelding
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Op mijn wireless optical thrust muis van 2200 frank (€55, toen extreem goedkoop) die ik 4 jaar geleden gekocht heb kan je zelfs 3 frequenties instellen. Meestal zit dit ergens in de cradle ingebouwd. Zou dus wel raar zijn moest jij het niet hebben :).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

"t zou misschien al interessant zijn om eens te melden welk merk van draadloos muis/toetsenbord het hier betreft ... dan kunnen we op een constructieve manier helpen ...

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
t.r.i.n.
Pro Member
Pro Member
Berichten: 245
Lid geworden op: 20 nov 2003, 16:32

Probleem is opgelost, moest gewoon even elke muis en klavier via connect toetsje aan een bepaalde ontvanger linken :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”