johann schreef:Het intrigeert mij ook wel hoe Argenta die opdrachtgevers contacteert. Ik kan me voorstellen dat ze bijvoorbeeld de sociale secretariaten snel hebben gecontacteerd met de mededeling dat ze een kemel met bulten geschoten hebben, maar hoe denken ze aan de contactgegevens van private persoon X te komen die aan Argenta-klant Y een bepaalde som heeft overgeschreven? Dat lijkt me niet echt realistisch.
Overigens wel een originele manier om duizenden mensen wat extra werk te bezorgen. Dat heeft geen andere bank Argenta ooit voorgedaan, denk ik.
Ik krijg daarnet ook na een telefoontje naar Argenta te horen dat er een fout is gebeurd en de instanties zijn verwittigd om opnieuw over te schrijven.
Geen goed gevoel erover bij mij, het gesprek met Argenta was nogal kort door de bocht, en klonk eerder verveeld...
Neen ik heb nog geen brief ontvangen hierover, de instanties zijn verwittigd meneer en u zult voor het eind van de week 'waarschijnlijk' het zien verschijnen op je rekening, verder nog iets...
Deze afhandeling bevalt me niet!