HEllo, iemand zelfde ervaring toevallig?
heb altijd gewoon kunnen inloggen in mn bbox3. nu onlangs wou ik even naar mn portforwards kijken
maar ik krijg altijd een authenticatie probleem. (ik schrijf letterlijk de password over wat er op mn kaartje staat)
heb hetzelfde probleem als user, admin of expert op het aanlog pagina..
is er een manier om dit te resetten of dergelijke? ik zou niet weten hoe mn password zou gewijzigd zijn mor soit
bbox is technicolor model mocht er een verschil zjin
bbox3 geen acces meer
-
- Moderator
- Berichten: 18369
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Ja, een hard reset (rood reset knopje achteraan tussen de blauwe DSL poort en de zwarte USB poort).
Dan wordt het "user" paswoord gerest naar de waarde op het label.
Dan wordt het "user" paswoord gerest naar de waarde op het label.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.