HEllo, iemand zelfde ervaring toevallig?
heb altijd gewoon kunnen inloggen in mn bbox3. nu onlangs wou ik even naar mn portforwards kijken
maar ik krijg altijd een authenticatie probleem. (ik schrijf letterlijk de password over wat er op mn kaartje staat)
heb hetzelfde probleem als user, admin of expert op het aanlog pagina..
is er een manier om dit te resetten of dergelijke? ik zou niet weten hoe mn password zou gewijzigd zijn mor soit
bbox is technicolor model mocht er een verschil zjin
bbox3 geen acces meer
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ja, een hard reset (rood reset knopje achteraan tussen de blauwe DSL poort en de zwarte USB poort).
Dan wordt het "user" paswoord gerest naar de waarde op het label.
Dan wordt het "user" paswoord gerest naar de waarde op het label.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.