Ex-Dommel klant die overgestapt is naar EDPnet.
Vandaag werd de fritzbox geleverd die we bij EDPnet bestelden. Wat onmiddellijk opvalt is dat de verpakking reeds geopend was. De 2 plakkers aan de zijkant van de doos waren doorgesneden en de doos was opnieuw dichtgemaakt met een "tested & approved" sticker met een EDPnet logo.
Is dit standaard procedure bij EDPnet?
Ik weet uit ervaring dat winkels die teruggenomen producten als nieuw verkopen wel eens de truc met het "tested/approved" stickertje durven toepassen.
Ik ben geneigd deze fritzbox terug te sturen naar EDPnet en een nieuwe, ongeopende verpakking te eisen.
EDPnet levert (gebruikte?) fritzbox in geopende verpakking
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik zou ze in elk geval om uitleg vragen.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joachim
- ISP Staff
- Twitter: jslabbaert
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 382 keer
Elke modem wordt nagekeken, dit om DOA's te voorkomen, dit is geen trucIs dit standaard procedure bij EDPnet?

- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Toen ik Edpnet had (dus activatie) twee maanden geleden had ik ook gezien dat de doos al was geopend, ik had ook al zo een vermoeden dat zij het testen en er ook waarschijnlijk een nieuwe firmware opzetten want alle settings van Edpnet staan er ook al in.
Ik dacht het hier eens te vragen aangezien EDPNet er langer dan een week over doet om tickets te beantwoorden. Blijkbaar hebben ze het daar extreem druk met het overzetten van Dommelklanten.Joe de Mannen schreef:Ik zou ze in elk geval om uitleg vragen.