Ex-Dommel klant die overgestapt is naar EDPnet.
Vandaag werd de fritzbox geleverd die we bij EDPnet bestelden. Wat onmiddellijk opvalt is dat de verpakking reeds geopend was. De 2 plakkers aan de zijkant van de doos waren doorgesneden en de doos was opnieuw dichtgemaakt met een "tested & approved" sticker met een EDPnet logo.
Is dit standaard procedure bij EDPnet?
Ik weet uit ervaring dat winkels die teruggenomen producten als nieuw verkopen wel eens de truc met het "tested/approved" stickertje durven toepassen.
Ik ben geneigd deze fritzbox terug te sturen naar EDPnet en een nieuwe, ongeopende verpakking te eisen.
EDPnet levert (gebruikte?) fritzbox in geopende verpakking
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6919
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Ik zou ze in elk geval om uitleg vragen.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joachim
- ISP Staff
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
- Twitter: jslabbaert
- Locatie: Sinaai-Waas
- Uitgedeelde bedankjes: 158 keer
- Bedankt: 555 keer
Elke modem wordt nagekeken, dit om DOA's te voorkomen, dit is geen trucIs dit standaard procedure bij EDPnet?


- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 4056
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
- Bedankt: 113 keer
Toen ik Edpnet had (dus activatie) twee maanden geleden had ik ook gezien dat de doos al was geopend, ik had ook al zo een vermoeden dat zij het testen en er ook waarschijnlijk een nieuwe firmware opzetten want alle settings van Edpnet staan er ook al in.
-
- Pro Member
- Berichten: 266
- Lid geworden op: 13 feb 2018, 08:36
- Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
- Bedankt: 29 keer
Mijn 7490 arriveerde ook in een doos waar EDPnet al wat in zitten 'rommelen', zag er allemaal netjes 'officieel' uit. Begeleidend foldertje etc.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
Ik dacht het hier eens te vragen aangezien EDPNet er langer dan een week over doet om tickets te beantwoorden. Blijkbaar hebben ze het daar extreem druk met het overzetten van Dommelklanten.Joe de Mannen schreef:Ik zou ze in elk geval om uitleg vragen.