. 6% korting in de FOOD afdeling 20% in de NON-FOOD afdeling, 20% in de Walk in (Enkel in Deurne en Alleur) en 10% in de DRIVE IN. Wie graag een bon per mail ontvangt mag me altijd een bericht sturen. Ze zijn geldig tem 1 april. Tegelijk kan je ook sparen voor onze gratis(!) wijn actie. (www.gratiswijnen.be)
 . 6% korting in de FOOD afdeling 20% in de NON-FOOD afdeling, 20% in de Walk in (Enkel in Deurne en Alleur) en 10% in de DRIVE IN. Wie graag een bon per mail ontvangt mag me altijd een bericht sturen. Ze zijn geldig tem 1 april. Tegelijk kan je ook sparen voor onze gratis(!) wijn actie. (www.gratiswijnen.be)Stuur maar een berichtje als je 1 van m'n bon's wil gebruiken

was gewoon omdat het in de lijst stond dat ik zei komt van pas
 was gewoon omdat het in de lijst stond dat ik zei komt van pas  

Elke keer dat iemand aan mij vraagt waar de melk staat en ik hen naar achter in de winkel moet sturen, haakt men af en gaat men door naar de kassa ... Hoe spijtig ik het ook vind maar ik vrees dat de tijd van Makro gekomen is om te gaan
 Elke keer dat iemand aan mij vraagt waar de melk staat en ik hen naar achter in de winkel moet sturen, haakt men af en gaat men door naar de kassa ... Hoe spijtig ik het ook vind maar ik vrees dat de tijd van Makro gekomen is om te gaan