Kortingsbonnen MAKRO 20 maart tot 1 april
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Ik mag weer kortingsbonnen uitdelen! Ik kan ze per mail naar jullie doorsturen en kunnen jullie deze gebruiken van 20 maart tot 1 april en zijn ook geldig op folderaanbiedingen . 6% korting in de FOOD afdeling 20% in de NON-FOOD afdeling, 20% in de Walk in (Enkel in Deurne en Alleur) en 10% in de DRIVE IN. Wie graag een bon per mail ontvangt mag me altijd een bericht sturen. Ze zijn geldig tem 1 april. Tegelijk kan je ook sparen voor onze gratis(!) wijn actie. (www.gratiswijnen.be)
Stuur maar een berichtje als je 1 van m'n bon's wil gebruiken
Stuur maar een berichtje als je 1 van m'n bon's wil gebruiken
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Pb send [emoji106]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Premium Member
- Contacteer:
Heb net iedereen een mailtje gestuurd en blijkbaar kan ik op de pagina waar ik de mensen een bon kan sturen zien wie ik in het verleden al een bon heb gestuurd ook terug vinden. Dat heb ik dus gedaan
Je kan de bon's apart gebruiken per afdeling, dus het is niet zo dat als je eerst food gaat kopen en de bon gebruiken, dat je de andere bon's dan ook op dezelfde dag moet gebruiken. Je kan ze uitknippen als ik me niet vergis. Je kan ze maar 1 keer per bezoek gebruiken dus gooi die karrekes maar goe vol he
Heb voorlopig iedereen gestuurd, als er nog mensen zijn die er willen, gewoon pb sturen met email adres erin en dan komt dat wel goed.
Greetz fiestaboyke
Je kan de bon's apart gebruiken per afdeling, dus het is niet zo dat als je eerst food gaat kopen en de bon gebruiken, dat je de andere bon's dan ook op dezelfde dag moet gebruiken. Je kan ze uitknippen als ik me niet vergis. Je kan ze maar 1 keer per bezoek gebruiken dus gooi die karrekes maar goe vol he
Heb voorlopig iedereen gestuurd, als er nog mensen zijn die er willen, gewoon pb sturen met email adres erin en dan komt dat wel goed.
Greetz fiestaboyke
-
- Pro Member
Hier ook ontvangen. Een dikke merci!
-
- Premium Member
- Contacteer:
berichtje sturen met je emailArgon schreef:Interesse in een Non-food aub !
Bedankt!
-
- Pro Member
Weet er iemand als er volgende week promo is op fietsdragers van thule?
-
- Premium Member
- Contacteer:
daydreamke schreef:Weet er iemand als er volgende week promo is op fietsdragers van thule?
Volgende folder is normaal beschikbaar vanaf vrijdagavond rond 21u, en anders zaterdag
-
- Pro Member
ok bedankt. Mijn vriendin haar ouders hadden de vorige keer zelfs de folders al ontvangen op vrijdag met de post. Ben van plan om een fietsendrager te kopen bij de Makro met de bon daarmee Alvast bedanktfiestaboyke schreef:daydreamke schreef:Weet er iemand als er volgende week promo is op fietsdragers van thule?
Volgende folder is normaal beschikbaar vanaf vrijdagavond rond 21u, en anders zaterdag
-
- Premium Member
- Contacteer:
graag gedaan iedereen.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Hier ook bedankt .
Al blijf ik het een "rare" winkel vinden
- goed productaanbod
- goeie prijzen
- weinig volk/consumenten/kopers
Om een voorbeeld te geven: de kastanjepalen van de Makro zijn prima kwaliteit, zijn overwegend mooier dan bij andere winkels én zijn goedkoper.
Maar als ik in de Drive-In kom, ben ik daar ofwel alleen ofwel zijn er 2 anderen. Met zo weinig bezoekers kan je toch geen 5 man personeel (2 aan de kassa, 1 in het elektro gedeelte en 2 rondrijdend) blijven betalen?
Al blijf ik het een "rare" winkel vinden
- goed productaanbod
- goeie prijzen
- weinig volk/consumenten/kopers
Om een voorbeeld te geven: de kastanjepalen van de Makro zijn prima kwaliteit, zijn overwegend mooier dan bij andere winkels én zijn goedkoper.
Maar als ik in de Drive-In kom, ben ik daar ofwel alleen ofwel zijn er 2 anderen. Met zo weinig bezoekers kan je toch geen 5 man personeel (2 aan de kassa, 1 in het elektro gedeelte en 2 rondrijdend) blijven betalen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Vroeger was het daar over de koppen lopen, maar ik heb de indruk dat het sinds de herinrichting van de winkel (in Eke dan toch) een pak minder is. Vroeger er nog vakantiewerk gedaan, vond het wel een toffe winkel om te werken. Ik ging er wel vooral voor de eigen IT afdeling, nu dat van Mediamarkt is kom ik er minder snel want zo interessant is Mediamarkt niet (+ ik heb er dichter in de buurt). Het hangt dus veel meer van de folders af dan vroeger.
-
- Premium Member
- Contacteer:
Dit zijn dan ook enkel maar "geruchten" Onze CEO heeft een tijdje geleden in een interview gezegd dat er in de laatste plaats word "gedacht" aan een overname nadat de interviewer die vraag had gesteld. Is dus niet zo dat we echt op zoek zijn. Elke dag is idd wel een belangrijke nu en er MOET echt wel een stijging komen in de cijfers. Ik persoonlijk heb gewoon de indruk dat de winkel gewoon TE GROOT is,en soms te uitgebreid in zijn assortiment. De klant wil de dag van vandaag niet meer rustig op zijn gemakje winkelen en door elke gang gaan om eens te kijken. En als ik dan al eens tegen een klant antwoord dat het product dat hij/zij zoekt vanachter in de winkel staat, heeft men gewoon de goesting niet om "terug" te gaan naar daar. Precies of ze moeten een marathon doen om terug te gaanjackho schreef:Er zijn ook al geruchten geweest van een eventuele overname.
Iedere week spring ik er toch nog altijd binnen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Meningen verschillen, bij was het net omgekeerd ik vond juist het grote voordeel aan de Makro dat die zo groot en uitgebreid was.
Toen ik jaren terug aan het bouwen was en heel veel van de afwerking zelf uitgevoerd heb, vond ik er om zeggen alles wat Ik nodig had en er was zelf een kinderopvang waardoor ik er op mijn gemak kon winkelen enz...
Al mijn electro b.v. kwam van de Makro, en vind het spijtig dat er nu een groot deel naar de Media Markt verhuisd is.
Voor mij kan een grootwarenhuis niet groot genoeg zijn, in de zin van ik kan er alles vinden.
Toen ik jaren terug aan het bouwen was en heel veel van de afwerking zelf uitgevoerd heb, vond ik er om zeggen alles wat Ik nodig had en er was zelf een kinderopvang waardoor ik er op mijn gemak kon winkelen enz...
Al mijn electro b.v. kwam van de Makro, en vind het spijtig dat er nu een groot deel naar de Media Markt verhuisd is.
Voor mij kan een grootwarenhuis niet groot genoeg zijn, in de zin van ik kan er alles vinden.
-
- Premium Member
- Contacteer:
Mja, maar tijden veranderen en de mensen ook Elke keer dat iemand aan mij vraagt waar de melk staat en ik hen naar achter in de winkel moet sturen, haakt men af en gaat men door naar de kassa ... Hoe spijtig ik het ook vind maar ik vrees dat de tijd van Makro gekomen is om te gaan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Wie is er nu te tam om melk achteraan in de winkel te gaan halen? Ik vind het net een voordeel dat het zo groot is. Soms is het wel even zoeken ok, maar dan vraag ik het en vind ik het wel. Toegegeven, vroeger met de centrale ingang vond ik het handiger, links non-food, rechts food. Nu moet ge voor een doos koeken eerst de hele non-food door, maar bon, wandelen is gezond
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Hangt waarschijnlijk af van welke Makro vestiging je bezoekt, want je kunt bij sommige van in de non-food ook direct naar links naar de food afdeling zodat je niet gans de non-food door moet.