1. De activatie van de GSM toestellen heeft een tweetal weken geduurd.Tot vervelens toe bellen naar het 5000 nummer.
Ten laatste binnen 48u is het ok.
Ah nee het weekend telt niet mee....
Nog eens 48u....
Nu zal het zeker binnen 48u ok zijn....
2. Met de vaste lijn hebben we tot een maand geleden ongeveer problemen gehad dat mensen ons soms niet konden bereiken...Het gevormde nummer
is niet in gebruik. Toch blijft er nog één probleem over namelijk terug bellen met een Huawei toestel naar een gemiste oproep, dan krijgen we ook
geen aansluiting.
3. Het bedraad internet werkt, is stabiel, maar traaaaaaaaag.
De wifi valt geregeld weg. In het begin was dat om de 2 dagen, dan om de week of 2, en laatst heeft ie het toch een maand uitgehouden.
De wifi verbinding blijft verbonden, maar heeft geen toegang tot het internet.
Morgen komt hiervoor toch eindelijk een technieker langs.
4. Digitale TV heeft een tweetal maanden goed gewerkt, en is dan af en toe beginnen uitvallen...haperingen in het beeld en stotterend geluid.
Na het heropstarten was dit dan verholpen, maar komt steeds vaker terug, Nu is dat ongeveer om de 5 minuten.
Ze zijn er mee bezig, er is een dossier voor geopend en ze gaan ons hiervoor contacteren. Alleen weet niemand wanneer?
Morgen komt dus een technieker voor het internet, geef die een nieuw bakske mee? Ah neen er is een andere dienst mee bezig.
Kan ik het bakske omwisselen in een shop? Ah neen er zijn geen omwissel bakskes
Wachten is de boodschap.
Afsluiten wil ik dan toch met een positief punt.
Het bellen naar de klantendienst is gelukkig gratis
