Wie van jullie beschikt over een printer thuis, die aan volgende eigenschappen voldoet:
- Inkjet printer
- Stil (geen irritante pieptoon komt uit het toestel, wanneer die in 'stand-by' staat) ! !
- All in one toestel (dus scanner, copier, printer)
- Netwerkaansluiting (RJ45 poort, voor ethernet kabel)
- Kan foto's in degelijke kwaliteit afdrukken (op formaat 15x10)
- Aparte inkt cartridges voor de kleuren (of bijvul inkt tank)
- Ofwel is de afdruk/scan kwaliteit slecht. Of er komt een pieptoon uit. Of ze lekken inkt. Of de software werkt niet goed, etc.
- Een laser printer wil ik niet (vanwege de ozon die vrijkomt, luidruchtig, opstarttijd, fijnstof, etc.). De printer komt in de bureau te staan.
- Het systeem van bijvultanks leek me interessant. De "Epson EcoTank ET-7700" kreeg goede reviews. Ik had me eerst die printer aangeschaft. Tot ik het toestel thuis aansloot, en er een zeer irritante hoge pieptoon (in stand-by) uitkwam !! Geen idee of dit aan die EcoTank printers ligt of het een defect tijdens het transport betreft. Maar dit toestel stuur ik terug. Ben op zoek naar iets anders. Maar wat ?
- Ik zou graag willen weten of de printer (die jullie hebben), naast een goede scanner/printer te zijn ook echt stil is! Er mag (in stand-by) geen pieptoon of ander lawaai uitkomen! Dit is mijn voornaamste bezorgdheid (naast de goede kwaliteit van het toestel). Echter kan ik die informatie (op het internet) niet meteen terugvinden. Of er een pieptoon uit die toestellen komt of niet.
- Mijn huidige printer is een HP C5180 (10 jaar oud). Die in stand-by volledig stil is. Maar begint te haperen. Er zit een aparte adapter voor de voeding bij. De Epson EcoTank ET-7700 had zo een adapter niet (meer).
Graag jullie feedback/ervaringen.
Alvast bedankt.
Mvg,
Bart