Neen hoor, ook ik ben alles bij elkaar behoorlijk tevreden over BPost. Het is wel jammer dat de Cubee in mijn buurt verdwenen is, waardoor alle pakjes weer op het postkantoor terechtkomen, maar intussen heb ik een goede band met de immer vriendelijke loketmedewerkers daar.heist_175 schreef:Ben ik echt de enige die nooit zever of gedoe heeft met BPost ?
Een tweetal jaar gelden heb ik wel eens een issue gehad met een aangetekende zending, maar dat bleek uiteindelijk te wijten te zijn aan een nieuwe postbode die blijkbaar niet in staat was om Nederlandstalige adressen te lezen. Dat was een eenmalig gegeven; nadien heb ik er nooit meer een probleem mee gehad.
Andere bezorgers struikelen wel nog over mijn Nederlandstalige adres, met alle gevolgen van dien. Ik zou uiteraard de Franstalige straatnaam kunnen opgeven, maar als Nederlandstalige Brusselaar weiger ik dat te doen.
Mocht ik de mogelijkheid hebben, zou ik alleen nog de diensten van BPost accepteren. PostNL, DPD en Cie. hoeven voor mijn part nooit meer de moeite te doen om mijn voordeur te localiseren - enfin, niet dat ze daar nu wel in slagen