onze zoon wil zowel voor de leerlingenraad als voor de chiro messenger kunnen gebruiken. We willen niet dat hij al op facebook zit. Maar blijkbaar kan je apart een messenger account aanmaken.
Dus heeft hij op z'n android gsm messenger geïnstalleerd. Dan GSM nr en wachtwoord in geven om account aan te maken. Dan krijg je normaal een verificatie code via sms. Maar die kwam er dus niet. Prefix was goed. +32. Nummer heb ik geprobeerd met de 0 ervoor en zonder 0. Nummer was zeker juist. Na alles te hebben geprobeerd heb ik nog een 10-tal keer op de knop geduwd om de code opnieuw te krijgen met dit als gevolg: Nu kan ik die code dus niet meer aanvragen. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Ik heb op mijn eigen telefoon nog eens geprobeerd met m'n extra sim-kaart, en dat lukt gewoon wel. Dan heb ik ook nog eens geprobeerd om het nummer van die account te wijzigen naar dat van m'n zoon, maar dat wordt ook geblokkeerd.
Het is natuurlijk mijn fout, ik had zoveel keer niet op die knop moeten stoempen...
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)