Vrouw en kinderen vertoonde verregaande afkickverschijnselen
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Daar moet je je op voorbereiden hé. Eenvoudig via een VPN-verbinding zodat je bij calamiteiten eventueel vanop afstand de DNS-servers tijdelijk kan omzetten.Olli schreef:Tot het momento dat je sd kaart crashed en je in het buitenland zit.
Vrouw en kinderen vertoonde verregaande afkickverschijnselen
Dan krijg je in 50% van de gevallen nog ads te zien.Dafke schreef:Of een 2e DNS instellen die dan opendns of google connect ipv de PI?
Ik wil u gerust geloven, maar ik vind er totaal geen documentatie van.selder schreef:Dat is een misvatting die al heel lang meegaat. Het systeem van primaire en secundaire DNS servers in Windows is: gebruik altijd de primaire, en alleen als die niet bereikbaar is op netwerkniveau gebruik dan de secundaire. Dus niet "primaire DNS kan host X niet resolven, dan ga ik het aan de secundaire vragen". Het is pas als de primaire niet bereikbaar is dat de secundaire gebruikt wordt.
Neen je bent niet de enige. Heb zelf al in mijn openingspost aangehaald dat ik er in principe geen bezwaar tegen heb. Als die reclames echter zodanig zijn dat ze je hele kijkervaring om zeep helpen, zoals dat het geval was bij Tweakers (stotterende filmpjes) of nu bij YouTube (>1 minuut reclame bij elke 20" die ik wil bekijken) dan heb ik er ineens wel een probleem mee.efari schreef:Ben ik dan de enige die geen problemen maakt van de reclames?