Het zinkend schip van Mobile Vikings
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Een Viking in het nauw, die klanten verliest aan de lopende band, maakt gekke sprongen.
Hoe dan ook, wie schrik heeft gekregen mag zijn punten ook altijd aan mij schenken
Hoe dan ook, wie schrik heeft gekregen mag zijn punten ook altijd aan mij schenken
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Berichten: 1204
- Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Er staat blijkbaar dat mensen die vroeger ooit al punten hebben verkocht of gekocht in aanmerking komen om hun punten in beslag genomen te zien worden, of zo versta ik het toch.
Is dit inderdaad het geval?
Is dit inderdaad het geval?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik wens de advocaten daar op de medialaan (want die leiden de boel vanaf nu blijkbaar) veel succes bij hun zoektocht naar verkochte puntjes.
Nog iemand punten te geef?
Dit soort fratsen maakt mij echt wild en zet mij alleen maar aan om het systeem echt uit te zuigen en er zo veel mogelijk de kantjes vanaf te lopen. Iets wat ik tot nu toe absoluut niet deed.
Nog iemand punten te geef?
Dit soort fratsen maakt mij echt wild en zet mij alleen maar aan om het systeem echt uit te zuigen en er zo veel mogelijk de kantjes vanaf te lopen. Iets wat ik tot nu toe absoluut niet deed.
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Berichten: 1204
- Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
MV is (binnenkort: was?) leuk omdat ik punten kan kopen waardoor ik gemakkelijk 20% van de waarde uitspaar.
Moest dat wegvallen, dan is er minder reden om bij MV te blijven.
Helaas zijn er weing andere operators die het beter doen.
Jim Mobile? Schijnt niet geweldig te zijn, maar dat is een beperkte en algemene indruk.
Moest dat wegvallen, dan is er minder reden om bij MV te blijven.
Helaas zijn er weing andere operators die het beter doen.
Jim Mobile? Schijnt niet geweldig te zijn, maar dat is een beperkte en algemene indruk.
-
- Premium Member
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Volgens mij is er helemaal geen sprake van dat de Vikingpunten gaan wegvallen. Voor wie klant is bij MV en daarnaast punten spaart verandert er niets. Het gaat hier om mensen die boos zijn omdat een operator waar zij geen klant zijn niet langer toelaat dat ze deelnemen aan een spaarprogramma. Ik begrijp in het geheel niks van die houding.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Het spaarprogramma, is een simpel affiliate programma. Dit kost mv niks, integendeel, van de 3% die je krijgt op bvb bol, heeft mv misschien 4% ze snoepen dus mee, dat mensen via hun affiliaten. Wat de mensen er mee doen, gebruiken of verkopen, zou in principe niet belangrijk kunnen zijn voor mv. Het worden mv punten, en ook daar verdienen ze weer aan (2× kassa). Zoals ik hiervoor al schreef, doen ze deze maatregel omdat mensen massaal vertrekken bij hun, en proberen ze ze zo vast te houden.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Ik durf stellig te betwisten dat ik geen klant ben. Ik heb wel degelijk een contractuele relatie met Unleashed, ook zonder actieve SIM.jantje81 schreef:Het gaat hier om mensen die boos zijn omdat een operator waar zij geen klant zijn niet langer toelaat dat ze deelnemen aan een spaarprogramma.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
wel, de voorwaarden van uw contract zijn gewijzigd, feel free to go.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 21 feb 2018, 18:16
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Hier in augustus/september 2 boekingen gedaan via booking,
Eén van die boekingen is sinds paar dagen geleden verdwenen van de wachtlijst/pending. Voor die andere boeking kreeg ik een mailtje vandaag dat hij opnieuw in de wachtlijst staat, en daarna kreeg ik een mailtje dat de punten binnen zijn.
Maar voor die eerste boeking zijn de punten (in wacht) gewoon verdwenen. Ik zie ze nergens meer staan. Zeer zuur dit. Mailtje gestuurd maar vrees ervoor dat ze er iets aan gaan doen.
Ze hebben ook zo'n claim formulier dat je kan invullen om je punten die er niet doorgekomen te zijn alsnog te claimen.
Ondertussen ook al 2-3 maand daarvoor aan het wachten..
Eén van die boekingen is sinds paar dagen geleden verdwenen van de wachtlijst/pending. Voor die andere boeking kreeg ik een mailtje vandaag dat hij opnieuw in de wachtlijst staat, en daarna kreeg ik een mailtje dat de punten binnen zijn.
Maar voor die eerste boeking zijn de punten (in wacht) gewoon verdwenen. Ik zie ze nergens meer staan. Zeer zuur dit. Mailtje gestuurd maar vrees ervoor dat ze er iets aan gaan doen.
Ze hebben ook zo'n claim formulier dat je kan invullen om je punten die er niet doorgekomen te zijn alsnog te claimen.
Ondertussen ook al 2-3 maand daarvoor aan het wachten..
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Klopt het of hebben ze stiekem de optie om je beheersrechten over te dragen naar een ander account weg gehaald?
Ik kan een SIM niet meer aan een 2de account toe wijzen
Ik kan een SIM niet meer aan een 2de account toe wijzen
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Hier zijn we toch ook van plan om het schip te verlaten.
Mijn vriendin kan sinds gisteren niet meer bellen. Ze kan wel gebeld worden. SMS'en lukt niet.
Zelfde probleem wanneer ik haar sim in mijn toestel steek. Mijn MV nummer werkt wel nog.
Als je dan op de Facebook pagina gaat kijken besef je dat het de moeite niet loont om ze te contacteren want een antwoord komt er volgens vele andere klagers gewoonweg niet.
Mijn vriendin kan sinds gisteren niet meer bellen. Ze kan wel gebeld worden. SMS'en lukt niet.
Zelfde probleem wanneer ik haar sim in mijn toestel steek. Mijn MV nummer werkt wel nog.
Als je dan op de Facebook pagina gaat kijken besef je dat het de moeite niet loont om ze te contacteren want een antwoord komt er volgens vele andere klagers gewoonweg niet.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Ik heb ook al een aanvraag gedaan gisteren avond naar een andere provider (Orange) voor ik en mijn vrouw met de Gsm, want de laatste tijd ook veel vertraging op sms'jes (soms tot 5 uur vertraging) bij MV.
Bij Orange Love krijgen we dan nog dubbele data.
Bij Orange Love krijgen we dan nog dubbele data.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Thanks, hebben ze verplaatst dusJoe de Mannen schreef:https://mobilevikings.be/nl/my-viking/s ... rizations/
-
- Verified Account
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 13 jul 2018, 12:54
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 28 keer
Interessante discussie, maar ik zet wel even de feiten op een rijtje zodat we over het juiste discussiëren:
- Vikingpunten zullen alleen vervallen indien je geen actieve simkaart meer gekoppeld hebt aan je MV-account. Dit wilt dus zeggen wanneer je geen mobiel telefoonnummer meer hebt bij Mobile Vikings.
- Geen actieve simkaart meer → punten vervallen pas 31 dagen later, dus nog ruim de tijd om ze over te dragen als je dat zou willen (of je laatste factuur ermee betalen?)
- Als de punten komen te vervallen en je wilt ze graag houden kan je binnen die periode nog een sim activeren, om ze dan alsnog te gebruiken.
En de commissie die verkregen wordt via de Viking Deals wordt integraal naar de Viking doorgestort, hier pakken wij niks extra in mee. (Met de hand op het hart )
(ik weet trouwens dat in de initiële post gevraagd werd om niet te reageren vanuit MV, maar dit dus als werknemer, en geen helpdesktijd werd hierdoor geriskeerd...)
- Vikingpunten zullen alleen vervallen indien je geen actieve simkaart meer gekoppeld hebt aan je MV-account. Dit wilt dus zeggen wanneer je geen mobiel telefoonnummer meer hebt bij Mobile Vikings.
- Geen actieve simkaart meer → punten vervallen pas 31 dagen later, dus nog ruim de tijd om ze over te dragen als je dat zou willen (of je laatste factuur ermee betalen?)
- Als de punten komen te vervallen en je wilt ze graag houden kan je binnen die periode nog een sim activeren, om ze dan alsnog te gebruiken.
En de commissie die verkregen wordt via de Viking Deals wordt integraal naar de Viking doorgestort, hier pakken wij niks extra in mee. (Met de hand op het hart )
(ik weet trouwens dat in de initiële post gevraagd werd om niet te reageren vanuit MV, maar dit dus als werknemer, en geen helpdesktijd werd hierdoor geriskeerd...)
-
- Elite Poster
- Berichten: 751
- Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
In plaats van hier te reageren zou je best eens reageren op die 100den berichten die op jullie Facebook gepost worden van mensen die al een week niet meer kunnen bellen, gebeld worden, hun data niet kunnen gebruiken, mensen die plots over hun limiet zitten terwijl dit niet kan, enz...
Jullie schip staat nu zwaar in de fik. En een hoop mensen zijn aan het overstappen. En zet jullie telefoonlijnen weer open!
Jullie schip staat nu zwaar in de fik. En een hoop mensen zijn aan het overstappen. En zet jullie telefoonlijnen weer open!
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dan krijg je reactie en is het weer niet goed...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik vind de reactie van Pengu op de post van VikingSaskia ook ongepast.
Er zijn andere manieren om jouw frustraties t.a.v. Mobile Vikings te ventileren.
Wees blij dat een Provider de moeite doet om hier op het Forum aanwezig te zijn en uitleg te geven of zaken recht te zetten.
Er zijn andere manieren om jouw frustraties t.a.v. Mobile Vikings te ventileren.
Wees blij dat een Provider de moeite doet om hier op het Forum aanwezig te zijn en uitleg te geven of zaken recht te zetten.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Idd, zeer nobel om te reageren. Mijn vervolg van mijn antwoord is al zeker geen aanval naar vickingsaskia toe.
Maar ik weet dat je bvb bij bol meer commisie krijgt, dan wat er aan ons wordt doorgegeven. En dan vermoed ik dat je in geval van mv nog extra en betere voorwaarden kan krijgen. https://partnerblog.bol.com/support/com ... onusmodel/
Je krijgt op bol ook nog een bonusmodel. Die bonus'winsten' worden bvb niet doorgegeven aan de klant. Niet dat ik het jullie niet gun, maar mijn statement dat mv ook nog iets pakt aan de affiliate blijft wel gelden.
Maar ik weet dat je bvb bij bol meer commisie krijgt, dan wat er aan ons wordt doorgegeven. En dan vermoed ik dat je in geval van mv nog extra en betere voorwaarden kan krijgen. https://partnerblog.bol.com/support/com ... onusmodel/
Je krijgt op bol ook nog een bonusmodel. Die bonus'winsten' worden bvb niet doorgegeven aan de klant. Niet dat ik het jullie niet gun, maar mijn statement dat mv ook nog iets pakt aan de affiliate blijft wel gelden.
de koe zegt boe
-
- Verified Account
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 13 jul 2018, 12:54
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 28 keer
Via de link even gekeken: * Bonussen worden eenmalig uitgekeerd.
Dus eenmalig €250 (maximumbedrag) zou dat geweest zijn... Ik vermoed dat we die limiet in het eerste jaar al gehaald hebben, op dit moment krijgen we alleszins geen extra's.
Hoe de overige procenten geregeld/onderhandeld zijn dat weet ik helaas niet in detail. Ik weet wel dat wat we krijgen integraal wordt doorgezet in Vikingpunten. Als het al anders geregeld zou zijn, wat ik betwijfel, dan ben ik daar niet van op de hoogte.
Dus eenmalig €250 (maximumbedrag) zou dat geweest zijn... Ik vermoed dat we die limiet in het eerste jaar al gehaald hebben, op dit moment krijgen we alleszins geen extra's.
Hoe de overige procenten geregeld/onderhandeld zijn dat weet ik helaas niet in detail. Ik weet wel dat wat we krijgen integraal wordt doorgezet in Vikingpunten. Als het al anders geregeld zou zijn, wat ik betwijfel, dan ben ik daar niet van op de hoogte.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Geen woord over de noodzaak van deze maatregel.VikingSaskia schreef:- Vikingpunten zullen alleen vervallen indien je geen actieve simkaart meer gekoppeld hebt aan je MV-account. Dit wilt dus zeggen wanneer je geen mobiel telefoonnummer meer hebt bij Mobile Vikings.
- Geen actieve simkaart meer → punten vervallen pas 31 dagen later, dus nog ruim de tijd om ze over te dragen als je dat zou willen (of je laatste factuur ermee betalen?)
- Als de punten komen te vervallen en je wilt ze graag houden kan je binnen die periode nog een sim activeren, om ze dan alsnog te gebruiken.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
wat denk je zelf ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Nadat ik gisteren weer in Nederland was, en zelfs na het opnieuw opstarten van mijn GSM (de heilige graal volgens de helpdesk) anderhalf uur zonder internet heb gezeten, en intussen mijn vikingpunten op zijn, ben ik weg. Morgen komt mijn simkaart voor Proximus Epic aan. Ben eens benieuwd hoe het daar zit met het bereik. En anders heb ik nog steeds 14 dagen "bedenktijd".
-
- Elite Poster
- Berichten: 751
- Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
Ik heb inderdaad wat overreageerd. Maar ik ben de TS en heb pas sinds enkele dagen mijn overstap gemaakt wegens de aanhoudende problemen. Simkaart is nog niet gearriveerd omdat ze het nu waarschijnlijk heel erg druk hebben met mensen die aan het overstappen zijn. Ik zie op mijn persoonlijke neswfeed mensen vragen stellen dat ze dringend op zoek zijn naar iets anders. Idem voor de pagina van Mobile Vikings.
Zoals twee hoogzwangere vrouwen die momenteel niet kunnen bellen en/of onbereikbaar waren, paar mensen die job-aanbiedingen hebben gemist hierdoor. En niet enkel deze voorbeelden, maar tientallen, honderdtallen op een week tijd.
Ik ben ook blij dat er door ISP's hier wordt gereageerd maar dit gaat dan over de nieuwe gebruiksvoorwaarden die vanaf eind dit jaar van toepassing zullen zijn. Dus voor nieuwe voorwaarden op te stellen als prioriteit te geven boven gebruikers die al weken om de haverklap met problemen zitten te helpen, dat is toch echt wel schandalig. Ronduit schandalig. En daarom dat ik zo fel heb gereageerd. En ik ben nog steeds kwaad hoe de zaken lopen. Maar door jullie flaters van de laatste weken en zeker de laatste week zullen jullie minder hard moeten werken. Want er stappen er heel veel over!
Zoals twee hoogzwangere vrouwen die momenteel niet kunnen bellen en/of onbereikbaar waren, paar mensen die job-aanbiedingen hebben gemist hierdoor. En niet enkel deze voorbeelden, maar tientallen, honderdtallen op een week tijd.
Ik ben ook blij dat er door ISP's hier wordt gereageerd maar dit gaat dan over de nieuwe gebruiksvoorwaarden die vanaf eind dit jaar van toepassing zullen zijn. Dus voor nieuwe voorwaarden op te stellen als prioriteit te geven boven gebruikers die al weken om de haverklap met problemen zitten te helpen, dat is toch echt wel schandalig. Ronduit schandalig. En daarom dat ik zo fel heb gereageerd. En ik ben nog steeds kwaad hoe de zaken lopen. Maar door jullie flaters van de laatste weken en zeker de laatste week zullen jullie minder hard moeten werken. Want er stappen er heel veel over!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Als ik deze verhalen hierboven lees ben ik dus niet de enige met problemen bij MV. Dit is duidelijke en algemeen probleem die niet opgelost raakt aan de Medialaan.
De laatste weken ook plots niet meer kunnen smsen (ontvangen ok, versturen onmogelijk), in het buitenland (Nederland) geen internet meer. Men verwees naar de info op hun website om de sms centrale in te stellen en een extra "Mobile Internet" data account aan te maken. Web.be toestanden ... Maar dit werkte zelfs niet in het buitenland.
Ik heb sinds ik een gsm heb altijd al geweten dat dit zaken zijn die automatisch worden geregeld tussen de sim kaart en de telefoon?
In plaats van "DA DA TA" reclame te maken zouden ze beter zorgen dat hun product deftig werkt. Of het wordt effectief "DA DA TA"
De laatste weken ook plots niet meer kunnen smsen (ontvangen ok, versturen onmogelijk), in het buitenland (Nederland) geen internet meer. Men verwees naar de info op hun website om de sms centrale in te stellen en een extra "Mobile Internet" data account aan te maken. Web.be toestanden ... Maar dit werkte zelfs niet in het buitenland.
Ik heb sinds ik een gsm heb altijd al geweten dat dit zaken zijn die automatisch worden geregeld tussen de sim kaart en de telefoon?
In plaats van "DA DA TA" reclame te maken zouden ze beter zorgen dat hun product deftig werkt. Of het wordt effectief "DA DA TA"
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dus als ik jullie goed begrijp vinden jullie dat op dit moment iedere werknemer van MV, elke persoon die daar werkt zich moet bezighouden met het oplossen van klantentickets en al het andere werk, werkelijk alles moet wachten... als je zo'n irreële verwachtingen hebt zal je nergens tevreden zijn vrees ik.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 751
- Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 30 keer
Joe de Mannen,
Ze maken winst met hun producten en daarmee betalen ze toch hun personeel? Je moet echt wel eens hun Facebook bekijken. Het gaat daar de komende dagen/weken een leegloop worden. Geen of minder klanten is weg winst? Wat dan met het personeel?
Ze maken winst met hun producten en daarmee betalen ze toch hun personeel? Je moet echt wel eens hun Facebook bekijken. Het gaat daar de komende dagen/weken een leegloop worden. Geen of minder klanten is weg winst? Wat dan met het personeel?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Die Facebookpagina is inderdaad wel hallucinant. Het strafste is dat het bij Jim mobile, toch ook medialaan, en toch ook in overgang naar Orange, blijkbaar wel vlot loopt. Ik zit bij Jim na het Dommel debacle en heb geenenkel probleem. Had enkele opstartproblemen ivm bereik uit buitenland maar die zijn verholpen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3202
- Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
- Bedankt: 451 keer
Hier op een MV SIM wel 1-2x per 2 dagen geen ontvangst, herstarten heeft geen zin, of manueel connecteren. Na een half uurtje werkt het vaak terug.
Een andere MV SIM blijft dan wel werken, dus denk toch ergens iets met bepaalde SIM kaarten
Een andere MV SIM blijft dan wel werken, dus denk toch ergens iets met bepaalde SIM kaarten
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Je mag toch wel de redelijke verwachting hebben dat het daar momenteel alle hens aan dek is (pun intended), maar deze crisis, die nu al maanden duurt, lijkt maar niet onder controle te geraken. MV is momenteel aan het bloeden, dat kan niet anders.Joe de Mannen schreef:Dus als ik jullie goed begrijp vinden jullie dat op dit moment iedere werknemer van MV, elke persoon die daar werkt zich moet bezighouden met het oplossen van klantentickets en al het andere werk, werkelijk alles moet wachten... als je zo'n irreële verwachtingen hebt zal je nergens tevreden zijn vrees ik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1674
- Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Het heeft veel weg van het verhaal van de elektriciteitsleveranciers. Daar heb je wel een DNB die er uiteindelijk de stekker uit trekt.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Jim mobile zit ook in unleashed. Eens benieuwd hoe het gaat aflopen. Momenteel hebben ze bijna 10 miljoen euro verlies. Medialaan heeft al minstens 7,5 miljoen euro in de put gesmeten. 70tal mensen werken daar en ik denk niet dat ze er extra zullen aannemen.liegebeestig schreef:Die Facebookpagina is inderdaad wel hallucinant. Het strafste is dat het bij Jim mobile, toch ook medialaan, en toch ook in overgang naar Orange, blijkbaar wel vlot loopt. Ik zit bij Jim na het Dommel debacle en heb geenenkel probleem. Had enkele opstartproblemen ivm bereik uit buitenland maar die zijn verholpen.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Vandaag met mijn vernieuwde MV sim Belgie/Nederland/Duitsland gedaan. Nergens een probleem met mobiele data.
Alleen effe invliegtuigmodus moeten gaan maar dat moet ik thuis ook soms, ligt dus eerder aan mijn toestel.
J.
Alleen effe invliegtuigmodus moeten gaan maar dat moet ik thuis ook soms, ligt dus eerder aan mijn toestel.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Op 2 kaarten problemen, 4g die wegvalt, niet kunnen sms sturen, .... er zit geen logica in. Op andere 2 kaarten geen problemen gemerkt, maar we zijn ook half overgestapt naar orange (dual sim).
Ikzelf heb soms ook het vermoeden dat er een grote lading slechte simkaartjes zijn verzonden. Ik kan ook niet anders verklaren waarom het bij de ene werkt en de andere niet.
Ikzelf heb soms ook het vermoeden dat er een grote lading slechte simkaartjes zijn verzonden. Ik kan ook niet anders verklaren waarom het bij de ene werkt en de andere niet.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Unleashed migreert zomaar eventjes ca 350.000 abo`s naar Orange! Dat is geen kattepis
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 91 keer
Euhm, dit is voor zover ik weet nog maar de migratie naar van Light MVNO naar Full MVNO. Overschakeling naar Orange gebeurt ten vroegste vanaf het voorjaar van 2019.
https://support.vikingco.com/hc/nl/arti ... e-netwerk-
https://support.vikingco.com/hc/nl/arti ... e-netwerk-