Hoe dan ook, wie schrik heeft gekregen mag zijn punten ook altijd aan mij schenken
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik durf stellig te betwisten dat ik geen klant ben. Ik heb wel degelijk een contractuele relatie met Unleashed, ook zonder actieve SIM.jantje81 schreef:Het gaat hier om mensen die boos zijn omdat een operator waar zij geen klant zijn niet langer toelaat dat ze deelnemen aan een spaarprogramma.
Thanks, hebben ze verplaatst dusJoe de Mannen schreef:https://mobilevikings.be/nl/my-viking/s ... rizations/
Geen woord over de noodzaak van deze maatregel.VikingSaskia schreef:- Vikingpunten zullen alleen vervallen indien je geen actieve simkaart meer gekoppeld hebt aan je MV-account. Dit wilt dus zeggen wanneer je geen mobiel telefoonnummer meer hebt bij Mobile Vikings.
- Geen actieve simkaart meer → punten vervallen pas 31 dagen later, dus nog ruim de tijd om ze over te dragen als je dat zou willen (of je laatste factuur ermee betalen?)
- Als de punten komen te vervallen en je wilt ze graag houden kan je binnen die periode nog een sim activeren, om ze dan alsnog te gebruiken.
Je mag toch wel de redelijke verwachting hebben dat het daar momenteel alle hens aan dek is (pun intended), maar deze crisis, die nu al maanden duurt, lijkt maar niet onder controle te geraken. MV is momenteel aan het bloeden, dat kan niet anders.Joe de Mannen schreef:Dus als ik jullie goed begrijp vinden jullie dat op dit moment iedere werknemer van MV, elke persoon die daar werkt zich moet bezighouden met het oplossen van klantentickets en al het andere werk, werkelijk alles moet wachten... als je zo'n irreële verwachtingen hebt zal je nergens tevreden zijn vrees ik.
Jim mobile zit ook in unleashed. Eens benieuwd hoe het gaat aflopen. Momenteel hebben ze bijna 10 miljoen euro verlies. Medialaan heeft al minstens 7,5 miljoen euro in de put gesmeten. 70tal mensen werken daar en ik denk niet dat ze er extra zullen aannemen.liegebeestig schreef:Die Facebookpagina is inderdaad wel hallucinant. Het strafste is dat het bij Jim mobile, toch ook medialaan, en toch ook in overgang naar Orange, blijkbaar wel vlot loopt. Ik zit bij Jim na het Dommel debacle en heb geenenkel probleem. Had enkele opstartproblemen ivm bereik uit buitenland maar die zijn verholpen.