gebeurd , thx voor de link!
Uw formulier is correct toegekomen
Klachten zijn slechts ontvankelijk wanneer de klager aantoont of
vermeldt dat hij voorafgaandelijk reeds bij de betrokken
telecommunicatie-ondernemingen stappen heeft ondernomen.
Uw gegevens
Titel :
de heer
Naam :
xxx
Voornaam :
xxx
Eventueel Naam Bedrijf :
xxx
Eventueel Functie in Bedrijf :
Straat :
xxxx
Nr :
13
Postcode :
2600
Gemeente :
Berchem
Provincie :
Antwerpen
Telefoon :
/
Mobilofoon :
/
E-mail :
xxxgmail.com
De betreffende telecomoperator :
Dommel.com
Klantnummer :
Uw klacht
Nam u reeds contact op met de betrokken operator ?
Ja
Is er reeds een juridische procedure lopende voor de rechtbank of ontving u reeds een dagvaarding ?
Nee
Deden de feiten zich minder dan een jaar geleden voor ?
Ja
Is de betrokken operator actief in België ?
Ja
Wat is het onderwerp van uw klacht ?
We werden eerst bericht dat er een opslag kwam, en dat we konden opzeggen als we niet akkoord waren.
Nu zijn er plots klachten van overal over verschillende faciliteiten dat ze aanbieden, maar die niet meer te gebruiken vallen terwijl de opslag er is of komt. We proberen de operator te bereiken via telefoon en hun service tickets op internet, maar je komt niet meer binnen of krijgt geen tegenbericht.(
zie de klachten via en sinds Juli 2018:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=53188
nieuwsgroupen enz die niet meer bereikbaar zijn, zonder tegenmelding
Wat is het antwoord van de operator ?
geen reactie hier....
Welke oplossing verwacht u van de operator ?
dat ze het terug laten werken, we betalen er voor.
Documenten
PrintPrint
BlindSurfer, Februari 2006
Juridische informatie
Ombudsdienst voor telecommunicatie
Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel - Tel 02 223 09 09 - Fax 02 219 86 59