Vanmorgen stond dit op HLN.be
[youtube]vxkwRNIZgdY[/youtube]
Op seconde 16 zag ik dat dat filmpje fake is... als ik zo mijn soldeerbout vasthou moeten ze mij naar het brandwondencentrum in Nederoverheembeek voeren...
Marketing is alles, toch ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
J.
Zie filmpje.r2504 schreef:via GSM of andere remote manier ?
Ja, dat is ook wat ik hierboven al zei: waarom toonde zijn eerste filmpje (dag van de veiling zelf) enkel die mesjes, terwijl we nu pas het mechanisme zien. En vooral: wat is dan het nut van al die mesjes ? Toch maar zeer raar. Of hij moet gewoon heel graag trollen en genieten van alle online discussies die hij op het verkeerde pad zet.meon schreef:Al die beelden van het frame met die cuttermesjes lijken me fake en wellicht gemaakt na dat het doek reeds "in roulatie" was. Zonder tegendruk zou doek gewoon opfrommelen tegen te mesjes en er niet uit komen.
Wat wél het echte mechanisme is, is volgens mij op seconde 13 te zien: met cirkelvormige messen (zoals een pizzasnijder) tussen twee rollen.
Iemand die zoiets koopt, doet dat voor de waarde. En dankzij de versnippering is die nog sterk toegenomen. Als je het alleen mooi vindt en bij je thuis wil uithangen, dan koop je voor de fractie van de prijs wel een replica(waarvoor je ook geen dure brand en diefstalverzekering moet afsluiten).Boulder schreef: Mocht ik het geld gehad hebben, en ik had dit gekocht, en ze sneden het voor mijn neus in reepjes, ik zou er niet mee kunnen lachen.
Ik weet niet, in het middelbaar leerden wij in de lessen esthetica dat een reproductie niet slecht is, maar nooit te vergelijken met het origineel.Stroper schreef:Iemand die zoiets koopt, doet dat voor de waarde. En dankzij de versnippering is die nog sterk toegenomen. Als je het alleen mooi vindt en bij je thuis wil uithangen, dan koop je voor de fractie van de prijs wel een replica(waarvoor je ook geen dure brand en diefstalverzekering moet afsluiten).Boulder schreef: Mocht ik het geld gehad hebben, en ik had dit gekocht, en ze sneden het voor mijn neus in reepjes, ik zou er niet mee kunnen lachen.
Dat is het al zeer lang, als je het nog beleggen kan noemen. Idioot veel geld uitgeven om te laten zien aan hun mede-rijken dat ze dat kunnen, dat doen ze het liefst, dus het is de 'kunst' iets aan de man te brengen dat geen waarde heeft enkel de illusie van iets exclusiefboulder schreef:...
Als kunst alleen nog maar iets is om in te beleggen, dan verliest het voor mij alle waarde.