Dus: hoe kan ik mijn Digicorder interactief maken met een modem-only? Ik heb al enkele blogs gevonden en geprobeerd om de router te configureren maar het lukt mij niet...
Kan iemand bij de configuratie (via GUI of CLI) helpen?
Alvast bedankt!
Als je een managed switch hebt (of een router met VLAN's) dan kan je je die extra switch besparen (maar ook dat is reeds meerdere keren beschreven).laroyj schreef:tussen de modem only en je huidige router een switcht zetten
Neen, de EdgeRouter X (50 EUR) is een router. Managed switches zijn de EdgeSwitch modellen (>200 EUR). Je kunt de extra poorten op de EdgeRouter X weliswaar configureren voor switching, maar dan als unmanaged switch zonder de volledige feature set van een managed switch, daarvoor is de EdgeRouter absoluut niet krachtig genoeg. DLNA zal dus zeker niet mogelijk zijn.FiberMonkey schreef: De router die ik heb is een managed switch dus ik zou deze willen configureren zodat ik geen extra kost moet doen door een switch bij te kopen. De vraag is alleen hoe ik dit precies moet configureren. Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar tevergeefs...