Veel ideeën in het hoofd om uit te werken (veel testdingen), weinig kennis van PHP en MySQL om deze uit te voeren. Daarom eens gekeken naar een cursus PHP waarbij MySQL vermoedelijk eveneens wel zal behandeld worden...
Zou dit graag volgen als zelfstudie, maar wel begeleid (zodat ik ergens heen kan met mijn vragen). Een kennis van mij opperde meteen NHA, maar deze geven de cursus PHP blijkbaar niet meer. Zou handig zijn mocht ik de cursus op papier kunnen gebruiken (of als PDF document) ipv alles online (cursus mag te downloaden zijn, zodat ik deze zelf kan afdrukken).
Jullie aanraders hiervoor?
PHP leren : welke cursus?
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Kijk eventueel even rond op Udemy.com, ik volg er zelf enkele cursussen op (weliswaar niet van php) en ben er zeer over te spreken. Ook mogelijkheid tot communiceren met de docent en andere cursisten. Weliswaar niet gratis. Met de volle prijzen zou ik echter geen rekening houden want ik heb nog nooit een cursus aan volle prijs zien staan (momenteel 12,99, vaak aan 9,99).
Kijk eens op www.vschool.be
Ooit ccna gevolgd bij die instelling, wel nooit naar een contactmoment gegaan... (Te ver rijden)
Ooit ccna gevolgd bij die instelling, wel nooit naar een contactmoment gegaan... (Te ver rijden)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik zou ook udemy proberen.
Ik heb zelf php geleerd op codecademy.com, maar ze bieden dit niet meer aan. Ik heb dat een aantal uur gevolgd en ik ben dan direct begonnen met codeigniter. Ik heb codeigniter gekozen omdat het verschrikkelijk makkelijk is en er een aantal libraries inzaten die ik nodig had.
Ik heb zelf php geleerd op codecademy.com, maar ze bieden dit niet meer aan. Ik heb dat een aantal uur gevolgd en ik ben dan direct begonnen met codeigniter. Ik heb codeigniter gekozen omdat het verschrikkelijk makkelijk is en er een aantal libraries inzaten die ik nodig had.