PHP leren : welke cursus?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Veel ideeën in het hoofd om uit te werken (veel testdingen), weinig kennis van PHP en MySQL om deze uit te voeren. Daarom eens gekeken naar een cursus PHP waarbij MySQL vermoedelijk eveneens wel zal behandeld worden...

Zou dit graag volgen als zelfstudie, maar wel begeleid (zodat ik ergens heen kan met mijn vragen). Een kennis van mij opperde meteen NHA, maar deze geven de cursus PHP blijkbaar niet meer. Zou handig zijn mocht ik de cursus op papier kunnen gebruiken (of als PDF document) ipv alles online (cursus mag te downloaden zijn, zodat ik deze zelf kan afdrukken).

Jullie aanraders hiervoor?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Kijk eventueel even rond op Udemy.com, ik volg er zelf enkele cursussen op (weliswaar niet van php) en ben er zeer over te spreken. Ook mogelijkheid tot communiceren met de docent en andere cursisten. Weliswaar niet gratis. Met de volle prijzen zou ik echter geen rekening houden want ik heb nog nooit een cursus aan volle prijs zien staan (momenteel 12,99, vaak aan 9,99).
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Udemy wordt ook binnen Cisco gebruikt...
Computer(k)nul
Kirun
Member
Member
Bedankt: 5 keer

Kijk eens op www.vschool.be

Ooit ccna gevolgd bij die instelling, wel nooit naar een contactmoment gegaan... (Te ver rijden)
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dragonflo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Ik zou ook udemy proberen.

Ik heb zelf php geleerd op codecademy.com, maar ze bieden dit niet meer aan. Ik heb dat een aantal uur gevolgd en ik ben dan direct begonnen met codeigniter. Ik heb codeigniter gekozen omdat het verschrikkelijk makkelijk is en er een aantal libraries inzaten die ik nodig had.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”