PS : het is NIET de bedoeling dat we in dit topic elkaar bekritiseren, commentaar uiten op anderen hun posts, elkaar virtueel afbreken en we op de man spelen. Het is gewoon een virtuele uitlaatklep welke ik gezien heb op een ander forum, en welke men daar duchtig gebruikt, met soms zelfs grappige gevolgen ... De huidige rij moderatoren zullen zeker dit topic in de gaten houden en zorgen dat alles loopt zoals het hoort...
Laat mij alvast beginnen met de frustraties van een weekendje op de ambulance ...
1. mensen die om 3u 's nachts een ambulance bellen omdat ze tandpijn hebben. En dan blijkt dat die tandpijn er al 3 weken is ...
2. mensen die in het holst van de nacht een ambulance bellen omdat ze denken dat ze ziek aan het worden zijn, maar feitelijk niks mankeren
3. mensen die hun eigen tong piercen, en nadien een ambulance bellen met de mededeling "ik ben aan het dood bloeden"
4. mensen die niet weten hoe ze moeten reageren op een prioritaire ambulance, en dan maar vol op hun rem staan in het midden van de baan
Zo, het moest er even uit
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)