Situatie: glas water over de laptop van de vriendin...
Garantie is verlopen sinds 23/04/2018, maar dit doet waarschijnlijk niet ter zake..
Kan ik deze ergens laten herstellen? Twindis? Eventueel ergens waar je naartoe kan gaan voor reparatie?
Lenovo Thinkpad L560
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Wanneer en werkt em niet meer?
Als het niet meer werkt is kans op reparatie heel klein. Is basically moederbord replacement en keyboard en alles. Zal je meer kosten dan een nieuwe.
Ik zou zeggen probeer direct bij lenovo, misschien kunnen ze een korting regelen voor een nieuwe.
Als het niet meer werkt is kans op reparatie heel klein. Is basically moederbord replacement en keyboard en alles. Zal je meer kosten dan een nieuwe.
Ik zou zeggen probeer direct bij lenovo, misschien kunnen ze een korting regelen voor een nieuwe.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Normaal zou er bij kleine hoeveelheden water weinig mogen misgaan met de laptop aangezien hij water drainage holes heeft om dit exacte scenario te voorkomen.
Ook heeft Lenovo voor de Thinkpad aka business reeks goede after sale support en je kan daar wel eens vragen wat het zou kosten.
Of ze doen het gratis, maar ik vermoed dat dat enkel is voor laptops die nog wel onder garantie zijn al maken ze misschien een uitzondering omdat die nog maar pas verlopen is.
Ook heeft Lenovo voor de Thinkpad aka business reeks goede after sale support en je kan daar wel eens vragen wat het zou kosten.
Of ze doen het gratis, maar ik vermoed dat dat enkel is voor laptops die nog wel onder garantie zijn al maken ze misschien een uitzondering omdat die nog maar pas verlopen is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Kan je hem bij Lenovo zelf laten herstellen buiten garantie?