Lenovo Thinkpad L560

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Situatie: glas water over de laptop van de vriendin...

Garantie is verlopen sinds 23/04/2018, maar dit doet waarschijnlijk niet ter zake..

Kan ik deze ergens laten herstellen? Twindis? Eventueel ergens waar je naartoe kan gaan voor reparatie?
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Wanneer en werkt em niet meer?

Als het niet meer werkt is kans op reparatie heel klein. Is basically moederbord replacement en keyboard en alles. Zal je meer kosten dan een nieuwe.

Ik zou zeggen probeer direct bij lenovo, misschien kunnen ze een korting regelen voor een nieuwe.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Goh, als het enkel mobo en toetsenbord is kom je er wel met 400€ als de douane wat wil meewerken
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

Met water valt dat vaak wel mee, doorgaans overleeft het moederbord het wel. Toetsenbord zal vermoedelijk wel vervangen moeten worden.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Normaal zou er bij kleine hoeveelheden water weinig mogen misgaan met de laptop aangezien hij water drainage holes heeft om dit exacte scenario te voorkomen.

Ook heeft Lenovo voor de Thinkpad aka business reeks goede after sale support en je kan daar wel eens vragen wat het zou kosten.

Of ze doen het gratis, maar ik vermoed dat dat enkel is voor laptops die nog wel onder garantie zijn al maken ze misschien een uitzondering omdat die nog maar pas verlopen is.
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Kan je hem bij Lenovo zelf laten herstellen buiten garantie?
UB_16779
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 4 keer

Moest je in het Antwerpse wonen, ik heb goede ervaring met deze: https://www.vilko.be/en/
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”