Vandaag is alles geïnstalleerd. Ging zeer vlot. Op een goed uur was alles gefixed, dus ook incl. de nummeroverdracht van de vaste lijn.
Zeer vriendelijke installateurs en hebben met alles prima geholpen en uitleg gegeven.
Eerste indrukken tv:
- beter beeld (ja, had ik hier al over gelezen, maar merk het zelf ook wel. Mogelijks is het gewoon de kleurzetting, maar een verbetering vind ik het wel)
- de interface is niet altijd even handig, zoals bij zender overzicht
- TV app is heel handig, da's een grote verbetering tov TN
- eerste opnames werken ook gewoon, nu vanavond worden de eerste series opgenomen. Morgen test ik 1 van die series of dat goed verloopt (heb Gert Late Night genomen qua test).
Wel zal Orange nog wat moeten werken aan de klantennummers bij bestelling. Ik had duidelijk mijn huidige klantennummer al opgegeven, toch hebben ze er 2 nieuwe aangemaakt. Bijgevolg zat ik er met 3 (1x gsm, 1x gsm + internet & tv en mijn oude van easy internet @ home). Ze gaan het in orde maken, dus zal zien hoe veel tijd dat in beslag zal nemen. Heb geen zin in 3 facturen + wil mijn voordelen wel (orange circle & double data)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
De klantendienst werkt precies wel beter dan enkele jaren geleden. Werd zeer snel opgenomen en ook direct fatsoenlijk geholpen. Daar hebben ze duidelijk zwaar aan gewerkt en dat mag ook wel gezegd worden.