Ik verleg van skynet naar kleinere provider (nog aan't twijfelen wie).
Als hoofdreden wel de downloadlimiet, ben geen grote downloader maar 10 gigs is nipt...
Just meegemaakt : ik ben al 4 of 5 jaar klant bij skynet...
Nu schrijven ze ons mail dat we als klant recht hebben op een download van een full cd om de 2 maanden in de music club, tof hé
MAAR
dat werkt niet bij mij omdat ik nog als turboline of zoiets surf en niet ADSL GO ( dus adsl factuur op telefoonrekening en skynet factuur appart om de 3 maanden.)
Als ik kijk op online account heb ik wel een ADSL GO abo
Nu stellen ze voor dat ik verander naar puur ADSL GO en daarbij de kosten betaal van 7 €....
Ze geven nu 4 maanden gratis ADSL weg, en ik die al jaren klant ben, nog 8000 BEF betaalde voor modem, dure aansluitingsprijs betaalde etc...... mag dan nog es extra betalen???
Dat ze de boom inkruipen, met mijn voeten spelen ze niet meer...
Het is niet om die 7 euro maar het principe, zo zie je hoe ze hun klanten behandelen, eenmaal binnen voor een jaar en ge bent een zuigmachine
Klein detail : films downloaden etc... is illegaal, juist?
Waarom maken elke provider dan keuzes van abonnementen waarbij ze bij plaatsen dat vb light goed is voor 4000 mails, en Full goed is voor downloaden van muziek en films??????????
Ze willen gewoon dat je zoveel mogelijk download zodat ze nog es extra dure gigs kunnen aanrekenen. (of kan je maandelijks voor 10 gigs downloaden aan Legale films misschien?)
soit, iemand die content is van een andere provider laat het me weten..