- gedurende 3 volledige dagen (waarvan een werkdag)
- zowel de app, als de (volledige!!!) site offline te halen
- en, voor zover ik gisteren kon uitvogelen, ook aan de (buiten)automaten de info van rekeningen niet beschikbaar te hebben
... was iets dat ik tot voor kort dacht onmogelijk te zijn, maar argenta bewijst dat het dus wel degelijk kan
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
nu lijkt me dit eerder een "oei we hebben iets serieus mis gevonden en gaan zeggen dat we iets updaten" terwijl ze iets proberen te patchen,
want voor een dienstverlening te verbeteren 3 dagen lang alles plat leggen lijkt me nogal, euh, onrealistisch?
EDIT:
na wat googlen lijkt dit wel degelijk een gewoonte te zijn van argenta om alles er bij pasen uit te gooien,
ee post op spaargids ( https://www.spaargids.be/sparen/argenta ... kbaar.html ) bevestigd dat ook in 2012 zoiets gedaan is geweest...