proximus TV is down.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Scarlet klant,vorige avond hier ook prijs,geen singnaal meer.Ik heb de decorder even uit gezet,en dan weer aan,(geen reset) en de tv was terug,wel zie ik dat er een rood lampje blijft branden aan de modem,(lijn van telefoon 1 of2) alles gaat hier wel.
Zone Gent-Zeehaven.
Zone Gent-Zeehaven.
- petrol242
- Elite Poster
- Berichten: 4368
- Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
De lijntest van Edpnet maakt gebruik van de database van Proximus. Al wat met data van PX te maken heeft, heeft er last van. Gelukkig dat de VDSL infra er niet mee te maken heeft.billeman schreef:EDPNET lijntest werkt ook niet blijkbaar , denk dat de back-end ook niet naar Proximus geraakt.
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Tjah, dat zijn providers he alles wat dit zou kunnen veroorzaken en wat geloofwaardig is opnoemen.billeman schreef:Ik zie hier een aanvraag voor een network security functie "aan Brussel Noord" o.a. DDOS
Als het waar is wat ze zeggen zouden ze niet beter een electrieker inhuren ?
my proximus werkt nog niet
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Gehoord op tv dat alle Proximus klanten een compensatie krijgen,men zou alle tv boeketten,(ook het voetbal!!serie's en kinderprogramma's) voor 14 dagen gratis kunnen bekijken,natuurlijk een goede marketing stunt,maar ook wel een mooie jeste.Enkele jaren geleden heeft Telenet hier in de streek grote problemen gehad,klanten zaten hier bijna drie dagen zonder iets,en er is geen compensatie geweest(veel mensen zijn toen overgestapt naar een andere provider).Ik vraag me wel af of Scarlet klanten ook iets zullen krijgen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Net op VTM TV(1900h),problemen bij Proximus zijn steeds nog niet opgelost,ondanks de beloftes van deze middag.Back-Up systemen zijn niet in werking getreden,volgens Proximus.
VTM meld dat Proximus de problemen die nu nog aan de hand zijn gewoon ontkend(???)VTM laat doorschijnen dat Proximus nog steeds niet zou weten wat er precies aan de hand is,,de compensatie die Proximus voorsteld is niet verplicht,en dus een jeste,Proximus is niet verplicht een compensatie te geven.In Nederland is er wel een dergelijk syst.die providers verplicht klanten te vergoeden.
VTM meld dat Proximus de problemen die nu nog aan de hand zijn gewoon ontkend(???)VTM laat doorschijnen dat Proximus nog steeds niet zou weten wat er precies aan de hand is,,de compensatie die Proximus voorsteld is niet verplicht,en dus een jeste,Proximus is niet verplicht een compensatie te geven.In Nederland is er wel een dergelijk syst.die providers verplicht klanten te vergoeden.
Laatst gewijzigd door fluppie 09 jan 2018, 19:14, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Volgens de woordvoerster is het een 'ongelukkig toeval'. Ik zit mij als IT persoon af te vragen wat dat zou kunnen betekenen, ik snap het niet, misschien kan een leek dat beter uitleggen
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws-dinsdag-09012018-19ufluppie schreef:Net op VTM TV(1900h),problemen bij Proximus zijn steeds nog niet opgelost,ondanks de beloftes van deze middag.Back-Up systemen zijn niet in werking getreden,volgens Proximus.
VTM meld dat Proximus de problemen die nu nog aan de hand zijn gewoon ontkend(???)VTM laat doorschijnen dat Proximus nog steeds niet zou weten wat er precies aan de hand is,,de compensatie die Proximus voorsteld is niet verplicht,en dus een jeste,Proximus is niet verplicht een compensatie te geven.In Nederland is er wel een dergelijk syst.die providers verplicht klanten te vergoeden.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Miscommunicatie tussen verschillende entiteiten binnen het bedrijf. Wss een update gepland aan een installatie en dezelfde tijd aan het backupsysteem een storing.billeman schreef:Volgens de woordvoerster is het een 'ongelukkig toeval'. Ik zit mij als IT persoon af te vragen wat dat zou kunnen betekenen, ik snap het niet, misschien kan een leek dat beter uitleggen
Uit ervaring bij ons op het werk (niet Proximus) weet ik dat niet altijd de juiste mededeling doorgegeven word aan de pers bij een probleem. We delen dan ook mee dat het aan de voeding lag terwijl het probleem dieper zat en vermeden had kunnen worden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
De problemen zijn opgelost maar natuurlijk zijn er altijd wel "ergens" problemen, dat vele mensen 24 keer achter elkaar hun decoder en modem hebben gereset doet er ook geen goed aan.datakiller schreef:https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws-dinsdag-09012018-19ufluppie schreef:Net op VTM TV(1900h),problemen bij Proximus zijn steeds nog niet opgelost,ondanks de beloftes van deze middag.Back-Up systemen zijn niet in werking getreden,volgens Proximus.
VTM meld dat Proximus de problemen die nu nog aan de hand zijn gewoon ontkend(???)VTM laat doorschijnen dat Proximus nog steeds niet zou weten wat er precies aan de hand is,,de compensatie die Proximus voorsteld is niet verplicht,en dus een jeste,Proximus is niet verplicht een compensatie te geven.In Nederland is er wel een dergelijk syst.die providers verplicht klanten te vergoeden.
De compensatieregeling in Nederland geld voor onderbrekingen van lange duur, bijna altijd zal dat dus op individuele basis zijn,
De nationale storing bij Proximus heeft gisteren "maar" 2 uur geduurd, dus met dezelfde wetgeving als in Nederland had men ook geen compensatie ontvangen.
Ik vind de jeste van Proximus wel ok, dit is bij mijn weten de enige "grote" storing van die omvang sinds het begin, dus ProximusTV is uiteindelijk wel stabiel te noemen.
de root cause is trouwens nog steeds in onderzoek bij proximus.
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
De 'herstellingen' zijn ook nog bezig, aangezien ik nog altijd 'niets' kan op myproximus.Gray schreef: Ik vind de jeste van Proximus wel ok, dit is bij mijn weten de enige "grote" storing van die omvang sinds het begin, dus ProximusTV is uiteindelijk wel stabiel te noemen.
de root cause is trouwens nog steeds in onderzoek bij proximus.
Laatst gewijzigd door datakiller 09 jan 2018, 22:32, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
De panne bij Proximus is te vergelijken met de hevige sneeuwval van begin januari. In beide gevallen werd het land verlamd. En voor sommigen staat deze panne gelijk aan het einde van de wereld.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Zo beter ?mailracer schreef:stop eens met full quoten
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Het is de gemakkelijkste oplossing. Ik verwacht dat ze ergens een vinkske moeten aanklikken en dan apply te klikken om iedereen toegang te geven tot de applicatie. Zit volgens mij standaard in de back-end ingebakken. Maar het is een vorm van reklame waar denk ik wel volk door aangetrokken word, al is het maar om de kinderen hun betalende series te laten uitkijken.Kenw00t schreef:Lijkt me eerder een geniale marketing truc. Ze geven de klanten 2 weken dope waar ze verslaafd aan kunnen geraken, zodat ze achteraf bereid zijn om die effectief af te nemen tegen betaling.
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Het eeuwenoude panem et circenses maar dan in digitale vorm.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Dat zal idd wel het grootste obstakel zijn om iedereen een korting te geven. Ik ben ooit product manager van business internetproducten geweest, en toen we 300 klanten een niet-standaard korting moesten toekennen was het goedkoper een jobstudent dat manueel klant per klant te laten doen dan die korting in de backend te laten programmeren...mailracer schreef: Zit volgens mij standaard in de back-end ingebakken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Ach, Indiërs genoeg bij proximus.SpecialK schreef:Dat zal idd wel het grootste obstakel zijn om iedereen een korting te geven. Ik ben ooit product manager van business internetproducten geweest, en toen we 300 klanten een niet-standaard korting moesten toekennen was het goedkoper een jobstudent dat manueel klant per klant te laten doen dan die korting in de backend te laten programmeren...mailracer schreef: Zit volgens mij standaard in de back-end ingebakken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
CEO Proximus krijgt volle laag in de pers,omdat ze enkele weken geleden gezegd heeft dat 2018 beter word.Een beetje erover?? laten we daarmee nog even wachten tot het jaareinde,ok het begint niet goed maar we zijn nog maar gestart in 2018.Klanten gaan toch ook moeten begrijpen dat Telenet ook problemen kan kennen,niemand is daar vrij van.
https://www.hln.be/de-krant/-2018-wordt ... d~a1d70cb0
De compensatie is goed doordacht,(en zou ook klanten de weg naar extra diensten kunnen wijzen)en er was al de eerste dag sprake van,dus daar hebben ze ook niet te lang over gedaan.
Natuurlijk kan proximus de mensen alleen een compensatie geven via de diensten die ze aanbieden,ze zijn dit zelfs niet verplicht volgens de wet.
Ik wil nog wel even zien of Telenet bij problemen ook zo vlug(eerste dag!!) met een compensatie zal komen,afwachten maar.
https://www.hln.be/de-krant/-2018-wordt ... d~a1d70cb0
De compensatie is goed doordacht,(en zou ook klanten de weg naar extra diensten kunnen wijzen)en er was al de eerste dag sprake van,dus daar hebben ze ook niet te lang over gedaan.
Natuurlijk kan proximus de mensen alleen een compensatie geven via de diensten die ze aanbieden,ze zijn dit zelfs niet verplicht volgens de wet.
Ik wil nog wel even zien of Telenet bij problemen ook zo vlug(eerste dag!!) met een compensatie zal komen,afwachten maar.
- petrol242
- Elite Poster
- Berichten: 4368
- Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Het is inderdaad een heel sneu gegeven. Binnen PX gaan er uiteraard koppen rollen. Het kan elke provider overkomen, maar de duur en de aard van de storingen kunnen op zijn minst de stempel "verdacht" krijgen. De geste naar de klanten toe, is een pleister op een houten been. Niet elke klant zit daar op te wachten. Maar het is al iets. Voor hetzelfde geld doen ze helemaal niets want dat kunnen ze. Zo denk ik aan de storingen bij TVV een aantal jaren geleden die bijna een week duurden en er werd toen zelfs helemaal niets gecommuniceerd naar de klanten. Laat staan een vorm van compensatie.
De huidige tegemoetkoming kost PX weinig en is financieel technisch ook het makkelijkst. Een geldelijke tegemoetkoming zal menig boekhouder bij PX nachtmerries bezorgen. Ik kan klanten van PX alleen de raad geven goed hun factuur de komende maand in het oog te houden. Dat schijnt ook niet zo heel goed te lopen en de uitval van hun datacenter gaat daar zeker geen goed aan gedaan hebben. Zeker naar transacties rond de tijd van de storingen. En dat de knop "gratis" niet in hun systeem zal staan, waardoor de tegemoetkoming moeilijk in te factureren is.
Maar ik had vernomen van de CEO dat er hoop is dat het gaat beteren. Hoop is al iets hé .
De huidige tegemoetkoming kost PX weinig en is financieel technisch ook het makkelijkst. Een geldelijke tegemoetkoming zal menig boekhouder bij PX nachtmerries bezorgen. Ik kan klanten van PX alleen de raad geven goed hun factuur de komende maand in het oog te houden. Dat schijnt ook niet zo heel goed te lopen en de uitval van hun datacenter gaat daar zeker geen goed aan gedaan hebben. Zeker naar transacties rond de tijd van de storingen. En dat de knop "gratis" niet in hun systeem zal staan, waardoor de tegemoetkoming moeilijk in te factureren is.
Maar ik had vernomen van de CEO dat er hoop is dat het gaat beteren. Hoop is al iets hé .
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
De vraag is wat er in de berekening zit.
De kost is in mijn ogen alleen de waarde van de klanten die er nu voor betalen. De anderen zijn geen kost maar potentiele opbrengst.
J.
De kost is in mijn ogen alleen de waarde van de klanten die er nu voor betalen. De anderen zijn geen kost maar potentiele opbrengst.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- petrol242
- Elite Poster
- Berichten: 4368
- Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Dat klopt. Ik vraag me trouwens ook af waar De Tijd allemaal rekening mee heeft gehouden. Een mindere opbrengst is dat een kost? Het zal sowieso een relatieve benadering zijn.
Ik wou een schatting maken voor mezelf en wou dus de tarieven nog eens bekijken...
Ik wou een schatting maken voor mezelf en wou dus de tarieven nog eens bekijken...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
In werkelijkheid is de kost Nul euro want wie de betaalkanalen al heeft die krijgt geen compensatie.mailracer schreef:De Tijd rekende uit dat de tegemoetkoming minimum 19 miljoen euro bedraagt.
https://www.hln.be/geld/consument/dit-i ... g~a3b3f666
-
- Elite Poster
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Heeft Px dit officieel gemeld dan?fvhbrugge schreef:In werkelijkheid is de kost Nul euro want wie de betaalkanalen al heeft die krijgt geen compensatie.
Ik ga er namelijk van uit dat ik 2 weken korting krijg op mijn volgende factuur (ja, ik heb die betalende pakketten), en zal deze ook eisen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Euh misschien voor de klanten die ook de tv-diensten afnemen, voor wie alleen maar internet heeft is er helemaal niets van compensatie (alleen de prijs wordt hoger)fluppie schreef:De compensatie is goed doordacht,
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ah? Iemand die SLA's heeft?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Hier (ScarletOne) was het wel prijs, en gisteren ook nog eventjes. Bepaalde kanalen geven ook weer fouten als je overlappende opnames wil instellen. En een week geleden of zo waren er ook opnames die vroegtijdig stopten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Je zou toch wel verwachten dat een monopolie-staatsbedrijf een oorlogskas heeft aangelegd op de kap van de belastingbetaler? Ze hebben wel geld om al die graaiende (ex) politiekers in hun raden van beheer en adviesgroepen ruimschoots te vergoeden voor hun positieve bijdrage. Waarom zouden ze dan geen geld hebben om een compensatie te bekostigen. Ik hoor trouwens niets over een compensatie van internet en/of telefonie klanten die geen digitale tv hebben. Als iedereen schade heeft ondervonden? Dan dient ook iedereen gecompenseerd te worden. Ook als ze Scarlet klant zijn. Scarlet = Proximus.Gray schreef:Betaalkanalen zijn voor Proximus ook niet "gratis" de content moeten ze ook betalen en misschien zelf per 'kijker'.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
datakiller schrijft: Zo beter ?
niet echt, nee. Tenzij je die speedtest-plakkaten onderaan ook nog weghaalt...
niet echt, nee. Tenzij je die speedtest-plakkaten onderaan ook nog weghaalt...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 1457
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Die 19 miljoen euro is wel een mooi staaltje van sensationele bullshit verkopen. Proximus heeft waarschijnlijk wel een kost per kijker die van die betaalkanalen gebruik maakt. Hoeveel mensen zullen er buiten de eerste paar dagen effectief naar kijken? In verhouding lijkt me dat nihil.
Ze verliezen ook geen 19 miljoen euro (waarschijnlijk de verkoopprijs * het aantal klanten), maar betalen een veel kleinere kost. Al bij al komen ze er goed van af en komen ze nog als 'good guys' in het nieuws. Beste oplossing (van hun kant) die ze hadden kunnen geven.
En daarbij, heel het gedoe is toch overroepen? TV heeft er hoop en al twee uur uitgelegen. In de dikke tien jaar of zo dat Proximus TV bestaat is dit (afaik) de eerste storing van deze schaal die ze ooit gehad hebben. Niet slecht. Enkel spijtig voor hen dat het in primetime was, anders had er waarschijnlijk niemand naar gekraaid.
Voor mensen met een SLA ligt het natuurlijk anders, maar daar zullen ook wel de nodige stappen voor getroffen worden. En die kosten hen waarschijnlijk meer dan die betaalkanalen gratis geven.
Ze verliezen ook geen 19 miljoen euro (waarschijnlijk de verkoopprijs * het aantal klanten), maar betalen een veel kleinere kost. Al bij al komen ze er goed van af en komen ze nog als 'good guys' in het nieuws. Beste oplossing (van hun kant) die ze hadden kunnen geven.
En daarbij, heel het gedoe is toch overroepen? TV heeft er hoop en al twee uur uitgelegen. In de dikke tien jaar of zo dat Proximus TV bestaat is dit (afaik) de eerste storing van deze schaal die ze ooit gehad hebben. Niet slecht. Enkel spijtig voor hen dat het in primetime was, anders had er waarschijnlijk niemand naar gekraaid.
Voor mensen met een SLA ligt het natuurlijk anders, maar daar zullen ook wel de nodige stappen voor getroffen worden. En die kosten hen waarschijnlijk meer dan die betaalkanalen gratis geven.
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik ben niet de enigste, je kan het ook nog altijd blocken in je adblockerwied schreef:speedtest-plakkaten onderaan ook nog weghaalt...
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
- Kenw00t
- Elite Poster
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Waarschijnlijk wil hij dat we handmatig die plakkaten gaan blokkeren door een regel toe te voegen in de adblocker. Bij uBlock kan je dat doen door rechts te klikken op zo'n plakkaat en "Element blokkeren" te kiezen.
Maar dat kan helemaal niet de bedoeling zijn lijkt me, want zo kan ik me op elk forum wel bezighouden met irritante handtekeningen weg te filteren. Die plakkaten zijn storend en ook de reden waarom ik op mijn eigen forums zoiets verboden heb dmv van maximale afmetingen van de handtekening.
Maar dat kan helemaal niet de bedoeling zijn lijkt me, want zo kan ik me op elk forum wel bezighouden met irritante handtekeningen weg te filteren. Die plakkaten zijn storend en ook de reden waarom ik op mijn eigen forums zoiets verboden heb dmv van maximale afmetingen van de handtekening.