Allereerst, geef ze wat tijd.LordPan schreef:Heeft er al iemand kunnen testen hoe goed (of slecht) de nieuwsservers werken?
Wordt er gefilters op binaries, of heb je toestanden zoals telenet, of is het (zoals skynet) dat alles er door komt?
En hoe is de kwaliteit, ik bedoel, schommelt de snelheid vaak, schommelt het draaien van de servers van hun vaak, want momenteel merk ik dat MySQL en FTP niet werken, deze zijn wel nodig om mijn site te laten draaien.
Ik heb de indruk dat eea wat snel tot stand gekomen is en er enige tijd nodig is om de puntjes op de i te zetten.
Het belangrijkste: een goede verbinding, is er.
Wat betreft de newsgroepen, toen ik half april werd aangesloten heb ik kort de newsserver getest. Het viel me op dat ik niet alle postings binnen kreeg. Heb er verder niet naar gekeken, misschien is het inmiddels verbeterd.
Maar er zijn alternatieven, b.v. de uitstekende newszilla xs4all.nl server die via ipv6 gratis te bereiken is.
En ipv6 (native!) wordt bij realdsl gratis aangeboden! zie faq:
zie ook http://www.sixxs.net/faq/ipv6/?faq=coolthings3. Is er native IPv6 en indien niet, staat dit voor de nabije toekomst gepland?
Ipv6 wordt nu reeds ondersteund en aangeboden. IPv6 enabelen op de client is uiteraard genoeg als je router gewoon bridged, kan je client gewoon de request doen.