Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Kokki schreef:Je hebt nog even tijd Meon :lol: :lol:


Allez, Meon, lapt er agauw nog 42GB bij ! (27.5uur*425KB/s) :lol:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Waar haal ik ergens op die tijd zoveel data? :?
Wat stel je voor dat ik download? 4x Gentoo?
Enfin, maakt niet uit, het gaat hier over "hoe misbruik maken van de situatie" ;)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik heb nu twee verbindingen bij EDPnet :) één 6mbit + de oude 3mbit die nog actief blijft omdat de 6mbit nog niet volledig actief is.

Download: Upload:
29/04/2005 10584,18 MB 624,15 MB

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

Ken schreef:Ik heb nu twee verbindingen bij EDPnet :) één 6mbit + de oude 3mbit die nog actief blijft omdat de 6mbit nog niet volledig actief is.

Download: Upload:
29/04/2005 10584,18 MB 624,15 MB


hemels ga je nu in iedere post edpnet gaan promoten dit gaat over SKYNET gelieve dus on topic te blijven

noot aan mods:
waar om is dit topic eigenlijk nog open :? alles staat er duidelijk in er wordt alleen maar gezeverd
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Inderdaad :) ik wou het verwijderen maar 't kon niet.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gast

omdat we moeten weten of het truukje nog toepasbaar is
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:omdat we moeten weten of het truukje nog toepasbaar is

Er staat de laatste 20 posts misschien 5x dat het nog altijd werkt. ;)

Cheers
Afbeelding
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

leuk, heb ik maar 8.9 Giga binnen, maar ja, ik kan hier gewoon op een of ander wlannetje van een of andere buur... (en zelfs een telenethotspot verbinding (daar kan ik wel ni op) :-D
Gast

ik doe dit al jaren maar krijg sinds kort emails van skynet waar ze me vriendelijk in vragen om minder te downloaden om de 1 of andere reden zien ze dit wel maar kunnen ze er niet veel tegen doen
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Anonymous schreef:ik doe dit al jaren maar krijg sinds kort emails van skynet waar ze me vriendelijk in vragen om minder te downloaden om de 1 of andere reden zien ze dit wel maar kunnen ze er niet veel tegen doen


Kan je even laten weten om hoeveel volume het gaat? Kwestie van de officieuze grenzen wat in kaart te brengen :-)
Krissie

Hoe zit het nu eigenlijk met het "overvolume" ...

Gaat dat vanaf deze maand doorgerekend worden, of kunne we nog gewoon
door blijven gaan ?

Greetz,
Krissie
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

who knows e, ge zult et wel zien de volgende maand e :twisted:
de pispaal <<
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

hehe :D
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Skynet ADSL dus? Ga gewoon voort. Ze zullen wel verwittigen als ze de voorwaarden wijzigen.

Cheers
Afbeelding
Krissie

Thx, dan ga ik lekker verder leechen :)
anonieme rik

stigmata schreef:Hier is niks illegaals aan, want met een beetje logisch nadenken kun je zelf de afleiding maken. Je breekt niet in het systeem van skynet op een illegale wijze noch wijzig je de instellingen van je modem...

Maar wat voor een achterlijke kerel die threadstarter is weet ik niet, maar je scoort alvast héél hoog... :x

Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd zo'n dingen hier te posten ?!?! Denk je nu werkelijk dat je DE MAN bent om je dit gepost hebt? Heb je nood aan aandacht? Je weet toch wel dat meiden hierop kicken hé?

Dit zijn dingen die je moet geheim houden en er zelf volop van genieten. Ik gebruik het al sinds het begin van de limieten en heb er nog nooit met 1 woord over gerept. Maar domme miskleunde klojo's als jij maken alles kapot en zorgen ervoor dat ik hier zo'n taalgebruik dien te gebruiken om mijn agressie te onderdrukken. Dat je misnoegd bent over de werking van BGC kan ik ook begrijpen en dat frustratie eruit moet ook maar om het op die manier te doen getuigd ook maar van een herseninhoud met elfenstof.

Volgens mij ben jij zo'n randdebiel die belt naar Microsoft voor een activatiecode als je illegale copy van Windows het niet doet.

PS: Als het oorlog is bied je maar aan hoor, betere kannonenvoer dan jij bestaat er niet. Dit maakt oorlog dan eens nuttig...


Sike schreef:Die "trucs" die je hier post gebruik ik nu al meer dan een jaar. Sorry maar ik vind je ***** die kennis te delen met de rest van de wereld.
Leer eens iets voor jezelf houden. Je hebt nu enkel en alleen jezelf ook in de problemen gestoken want wees maar zeker dat BGC dit nu zal oplossen. Vroeger deden mss enkele gebruikers dat en nu ... zal dat volgens mij toch wel wat toenemen zo'n leuke nieuwtjes zijn een lopend vuurtje. naja ik heb nu toch A2F omdat ik sowieso zeker was dat die manier van downloaden niet conform was met de policy van BGC of wat had je gedacht.
Of wil je een glijdende skynetmeter mss?

Vroeger waren er nog veel meer leuke trucs trouwens maar ook die zijn opgedoekt door leuke klojo's zoals jij :)

BTW je had toch maar eens weer het warm water uitgevonden :p

[mod="The Oddity"]
Read the rules: respect all users. Dergelijke aanvallende postings zullen niet getolereerd worden![/mod]


Sike en Stigmata hebben volledig gelijk en zijn de enigsten die een deftige post hebben neergezet in dit onderwerp. Ook tonen zij iets verstand te hebben van de ethiek waar sommige internethelden rekening mee houden, maar dat valt nog te betwijfelen. Het is trouwens meer dan een ethiek, het is een levenshouding. Ik ga niet meteen de nagel op de kop slaan door een bepaalde term te gebruiken, maar sommige mensen weten waar ik over spreek (althans dat hoop ik toch)

Ik ben van mening dat kennis en informatie vrij moeten gedeeld worden, maar dat wil niet zeggen dat je uw kennis aan iedereen moet geven. "Kennis is macht", een uitspraak die u allen bekend is. Maar "kennis in het bezit van iemand die er niet mee kan omgaan is gevaarlijk", een uitspraak die u waarschijnlijk minder bekend is. Het klinkt als een cliché maar het klopt als een bus.

Spijtig genoeg weten de meesten niet hoe ze met hun kennis moeten omgaan, en dan krijg je natuurlijk reacties zoals die van Sike en Stigmata, die ongetwijfeld zeer terecht zijn. Ik wil niet de nadruk leggen op dit onderwerp over Belgacom, waar "geheime informatie" (die trouwens bij de ervaren internetgebruiker al reeds bekend is) publiek wordt gemaakt. Neen, ik bedoel het breder, informatie valt best niet in de handen van alle 'lamers' die niet weten wat ze doen, meestal maken ze alles kapot en hebben ze nog slechte bedoelingen ook. Dit is geen aanval op de gebruikers van dit forum, dit is een betuig van respect aan Sike en Stigmata.

En wat de moderators betreft, voel je maar aangevallen. Schandalig dat jullie zo reageren op de posts van deze mensen. Ik zal het anders zeggen: schandalig dat jullie moderators zijn, niet dat ik ooit een romantisch beeld heb gehad over de alwetende, ervaren, bezonnen moderators hoor.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Geplaatst: Ma Dec 01, 2003 11:56 Onderwerp: Hoe 10 GB skynet omzeilen? Hier is het antwoord !!!!!

I sure hope Skynet doesn't find out about this! :roll:
GuRu
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 12 nov 2003, 16:19

*kuch*
sidder ende beef ! :P
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

anonieme rik schreef:Dit is geen aanval op de gebruikers van dit forum, dit is een betuig van respect aan Sike en Stigmata.

En wat de moderators betreft, voel je maar aangevallen. Schandalig dat jullie zo reageren op de posts van deze mensen. Ik zal het anders zeggen: schandalig dat jullie moderators zijn, niet dat ik ooit een romantisch beeld heb gehad over de alwetende, ervaren, bezonnen moderators hoor.

Wel anonieme rik, ook jij kan je beter aan de rules houden en de moderatoren van userbase hier niet komen beledigen.

Ook jij heb je akkoord verklaard de regels te respecteren.

Na een dergelijke flamepost van anonieme rik nog een reden om vóór de Pro poll te stemmen denk ik. :x

PS: Ik heb die truckjes van 36 uur niet nodig.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

anonieme rik schreef:
stigmata schreef:Hier is niks... nuttig...

Sike schreef:Die "trucs" die je hier post ... warm water uitgevonden :p



Sike en Stigmata hebben volledig gelijk ... ervaren, bezonnen moderators hoor.


wat is uw punt? djeez kerel :-D
blue: niet stressen, slecht voor uwe bloeddruk :wink:
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

anonieme rik schreef:
stigmata schreef:Hier is niks illegaals aan, ... dan eens nuttig...
Sike schreef:Die "trucs" die je hier post ...gevonden :p

Sike en Stigmata ... alwetende, ervaren, bezonnen moderators hoor.


lol marginale zever, ik stel voor dat je je gaat amuseren met je eigen "geheimpjes" die niemand mag weten, want anders gaat het kapot, olalalah. Denkte nu echt da skynet da ni weet ofzo, als ze het erg zoude vinde hadde ze der al lang iets aan gedaan, dus nix kapot, zwijgen, en leechen...
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Nu ja, ik kan het langs één kant wel begrijpen hoor. Telkens er iets nieuws "uitkomt" wordt dit slechts gebruikt door een handvol "ingewijden". Eens het grote publiek er mee te maken krijgt, is het binnen de kortste keren om zeep.

Kazaa/P2P: je mag al van geluk spreken als je een virus/fout-vrij bestand kan downloaden.

Bittorrent: hmm, ja... Zelfde liedje. In het begin was iedereen er vol lof over. Maar nu wordt de ene na de andere torrent-site gesloten. (ok, er worden wel alternatieven ontwikkeld, maar kom)

Newsgroups: je ziet hier de laatste tijd ook een evolutie optreden. Een groot aantal downloaders begint naar dit medium over te stappen deels omdat de andere (zie hierboven) niet meer voldoen en deels omdat het hen nu wel heel gemakkelijk gemaakt wordt met Expat-searchers, NZB-files,...
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

En dan heb je de oldskool elite :) (daar behoor ik jammergenoeg niet toe, ik ben te jong :p)

edit: shit zeg ik zie hier net m'n stats 30gig down in het algemeen en flashfxp stats staan ook op 30gig :D

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

Ken schreef:En dan heb je de oldskool elite :) (daar behoor ik jammergenoeg niet toe, ik ben te jong :p)

edit: shit zeg ik zie hier net m'n stats 30gig down in het algemeen en flashfxp stats staan ook op 30gig :D



waw jij bent liet :roll:
de pispaal <<
jpdc1991
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2005, 03:50

inter schreef:Persoonlijk denk ik dat iedereen wel die limiet vervelend vindt. Ja, zelfs de belgacom medewerkers die een adsldemo@SKYNET account gebruiken om onbeperkt te downen ... wie tot de vriendenkring behoort krijgt wel het passwoord van die account zodat hij een week onbeperkt kan downloaden !
Hoe kan je nu toch die 10 gb omzeilen?
1)Een eerste mogelijkheid bestaat erin om net voor de 10 GB te disconnecten en dan 36 hr full speed (350KB/s) te downloaden. Resultaat : 9,5 GB + 40 GB = 49.5 GB. Wanneer nu terug de 36 hr disconnect komt zit je op smallband.
2)Een tweede mogelijkheid die nog meer oplevert is gebruik maken van een router, deze zorgt ervoor dat je heel snel disconnect en reconnect. Ipv net voor de 10 GB te disconnecten, doe je het nu voor de 7 GB !!! (das het moment waarop ze een mail sturen en de volgende keer dat je reconnect op smallband zit). Dus disconnecten VOOR 7GB, 36 hr fullspeed downloaden, je krijgt disconnect MAAR je blijft op fullspeed want pas nu krijg je je mail dat je bij de volgende login op smallband zal komen. Resultaat : 6.5 GB + 40GB (eerste disconnect)+ (40GB (tweede disconnect) = 86,5 GB !!!!
3) Als je nu kijkt naar je volume op de site zal je merken dat de volle datatransfer zelfs niet geregistreerd staat, enkel de upload zal kloppen :)
4) Heb je nog niet genoeg, koop dan 1 volumepack, download er 4,5 GB van, disconnect en dan terug 36 hr fullspeed. Resultaat : 86,5 GB + 4.5GB + 40 GB = 131 GB !!!

Onthou dat dit systeem enkel werkt als je snel kan reconnecten, met mijn groene alcatel speedtouch lukte dit niet, met de mentor router wel :)

Waarom typ ik dit?
1)Tot twee maanden geleden was ik heel tevreden van skynet, zolang er geen problemen zijn heb je zeker niet te klagen MAAR als er ooit iets deftigs scheelt (zoals overschakeling naar A2F) wordt je op alle mogelijke manieren tegengewerkt !
2)Het is hypocriet dat Belgacom medewerkers hun eigen pleziertjes verzorgen en anderen in de kou laten staan !

Veel plezier hiermee :)

PS aan de mods : dacht dat dit leuke info was dus gelieve niks te veranderen of te verwijderen aan deze thread, het is in het voordeel van de skynet gebruikers :)



Beste,
Ik heb 3 routers (netgear dg834g Bekin robotics usr8054)
Kunt u mij zeggen als deze truc ook bij éene van die drie modems werken aub? :-)
Dank bij voorbaat voor het antwoord :wink:

ps: welke van de drie modems zou u gebruiken daarvoor? :roll:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Only one way to find out. Gewoon proberen :)
Afbeelding
jpdc1991
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2005, 03:50

Hoe kan ik dat nakijken als het werkt (snel genoeg reconecteerd) bij éen van die router aub? :roll:
Moet ik absoluut wachten tot dat ik aan 36 uren kom om dat te testen? :oops:
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Dit werkt niet meer sinds begin vorige maand.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Teebee schreef:Dit werkt niet meer sinds begin vorige maand.

Verklaar u nader. Dat je niet meer 36u kan leechen? Of wat bedoel je juist?
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat 'snel reconnecten' vermoed ik, aangezien de meter min of meer 'live' update nu.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

De 36h regel werkt voorlopig nog, dit weekend nog getest. Volgend weekend nog eens een testrun houden :lol:
jpdc1991
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2005, 03:50

Doen jullie dat met een router? :roll:
enzo ja de welke aub? :-D
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik doe gewoon de 36u leechen op het einde van de maand. Dus 1x en dat gebeurt met een Speedtouch 510, maar kan even goed met een USB-modem ofzo.
Afbeelding
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

En op smallband zitten wilt niet zeggen dat je moet stoppen met downen :-) Heb toch een servertje die 24/7 aanstaat, een 350 MB per dag lukt nog ;-)
jpdc1991
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 okt 2005, 03:50

Heeft iemand anders nog ervaring op dat gebied? :-)
Werkt den teler nog? :roll:
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Alles werkt, enkel het 72h downloaden niet meer. de 36h regel voorlopig nog wel.
Ik denk ook niet dat ze deze moeten afschaffen, of ze verliezen nog meer klanten.
Damastaer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
Locatie: Brussel, België
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

pff ik faal weer, alles stond netjes gequeued om nu al 36u te leechen, maar nee, elekriciteit valt weer eens JUIST uit, en we zijn weer geneukt voor een maand. Nu mag ik terug de vriendjes gaan lastigvallen die chello (real) unlimited hebben...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Damastaer schreef:pff ik faal weer, alles stond netjes gequeued om nu al 36u te leechen, maar nee, elekriciteit valt weer eens JUIST uit, en we zijn weer geneukt voor een maand. Nu mag ik terug de vriendjes gaan lastigvallen die chello (real) unlimited hebben...


dat snap ik dus niet eh.. als jullie allemaal zo'n problemen hebben met volume.. verander dan.. simpel men spreekt over realdsl forum dat men niet moet zagen over slechte service dat men dan maar moet veranderen beats the point dan van dit forum maar ja.. punt is dat er dan over een service gezaagd word waar men voor betaald ..

jullie zagen om een service te omzeilen wat volgens mij niet echt legaal is.. vanaf het moment dat je spreekt om iets express te omzeilen.. dan ben je niet legaal bezig aangezien het belgacom geld kost ! zou het zelfde zijn hoe je een visa kaart kan misbruiken.

kort weg wilde meer volume veranderdan :twisted:
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:jullie zagen om een service te omzeilen wat volgens mij niet echt legaal is.. vanaf het moment dat je spreekt om iets express te omzeilen.. dan ben je niet legaal bezig aangezien het belgacom geld kost ! zou het zelfde zijn hoe je een visa kaart kan misbruiken.


Is legaal hoor...
En echt omzeilen is het niet.
Deze mensen kiezen ervoor om vlak voor het eidne van de maand 36 uut te leechen en vervolgens hen op smallband te laten gooien.
Nix verkeerd mee lijkt me.
Als deze ISP zijn traffic echt reset op het einde van de maand en je start terug met een propere lei is dat de 'fout' van de ISP.

Maar idd word er ook een beetje lastig van, geklaag hier, geklaag daar...
Dat kan naar mijn aavoelen.
Maar niet als je een contract tekend waarbij je akkoord gaat met 10GB per maand en dan komt zagen dat het te weinig is...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”